Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei hitto kun luvataan vettä, joutuu kotilolla lähtee liikenteeseen... Ehkä voisi kuitenkin pullakahveilla käydä, kiitos vinkistäOtetaanpa tähän väliin helppo jahtikohde. Kannattaa käydä heti tänään, sillä myymälässä kahvi+pullatarjoilu.
Aivan samaa mieltä. Kortti ollu about saman aikaa tosin ei vielä noin miehekkäitä kilometrejä. Mulla kylläkin lainapyörä alla, eikä se ole aivan niin mukava ajettava kuin haluaisi. No jos ens kaudeksi oma ja erilainen niin hauskuus ja mukavuus voi kohota uusiin lukemiinJa itse kuvajahtiin: omasta mielestäni on mukavampaa, jos kohteet ovat helppoja tai helposti/helpohkosti pääteltävissä. Tarkoitushan tässä on kai vähän niin, että "kuka ehtii ensiksi" eikä "kuka tietää parhaiten jonkun paikallisen tienmutkan". Hyviä paikkojahan tässä ketjussa on ollut, koska kaikki lienevät löytyneet sitten viimeistään ensimmäisen vihjeen jälkeen.
Itsellä toimii kuvajahti ainakin hyvänä motivaattorina lähteä tien päälle, kun "hei, mä tiedän tuon!". Tai noh... Kortti ollut taskussa kuukauden päivät ja kilometrejä kasassa reilut 4500, joten ehkä tämä kuvajahti on vain hyvä tekosyy startata pyörä![]()
Itekki kannatan helppoja rasteja. jos vaik on liikentees ja puhelimel kattoo niin ei jaksa hirveesti googlettaa. sori et kuvan laitto kesti. omat kamppeet ei ole vedenpitäviä ja piti stormil käydä piipahtamas ku vieres oli. nii ja kahvil ku ei näin rumalle tarjottu varuste.netisAivan samaa mieltä. Kortti ollu about saman aikaa tosin ei vielä noin miehekkäitä kilometrejä. Mulla kylläkin lainapyörä alla, eikä se ole aivan niin mukava ajettava kuin haluaisi. No jos ens kaudeksi oma ja erilainen niin hauskuus ja mukavuus voi kohota uusiin lukemiinJa itse kuvajahtiin: omasta mielestäni on mukavampaa, jos kohteet ovat helppoja tai helposti/helpohkosti pääteltävissä. Tarkoitushan tässä on kai vähän niin, että "kuka ehtii ensiksi" eikä "kuka tietää parhaiten jonkun paikallisen tienmutkan". Hyviä paikkojahan tässä ketjussa on ollut, koska kaikki lienevät löytyneet sitten viimeistään ensimmäisen vihjeen jälkeen.
Itsellä toimii kuvajahti ainakin hyvänä motivaattorina lähteä tien päälle, kun "hei, mä tiedän tuon!". Tai noh... Kortti ollut taskussa kuukauden päivät ja kilometrejä kasassa reilut 4500, joten ehkä tämä kuvajahti on vain hyvä tekosyy startata pyörä![]()
![]()
Ois pitäny tulla pyörällä töihin ku näin jäätävän helpon rastin keksit...Mallia helppo taas. potkuri-st1
https://dl.dropbox.com/u/37792435/2011-08-11%2015.40.10.jpg
Sama ongelma minulla oli eilen illalla, rastin löytäminen oli helppoa, mutta uppaamiseen meni sit puoli tuntiatässähän tää. helsinki vantaa lentokenttä.
http://koti.welho.com/ilkellil/a.jpg
ei tää kuvien uppaaminen ollukkaa iha nii yksinkertasta...
kiitos hytz avusta. oli menny rikki se viimesinki tossa jotenki joten laitoin tän alkuperäsen.
Pitää hieman harjotella vielä puhelimen kanssa tota uppimistaSama ongelma minulla oli eilen illalla, rastin löytäminen oli helppoa, mutta uppaamiseen meni sit puoli tuntiatässähän tää. helsinki vantaa lentokenttä.
http://koti.welho.com/ilkellil/a.jpg
ei tää kuvien uppaaminen ollukkaa iha nii yksinkertasta...
kiitos hytz avusta. oli menny rikki se viimesinki tossa jotenki joten laitoin tän alkuperäsen..![]()
Pääasia että sait upattua ja peli jatkuu...
Toivotaan että kuvat pysyy täs lähiympäristössä niin voin liittyä taas illemmalla peliin mukaan![]()
OT: voin tosiaan suositella tota Dropbox-palvelua jos saat puhelimeesi appsina.