Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Linkki siin näkyi, ei minulle, kunhan pääsen kotiin niin uutta tulee koneen kauttaEnpäs tiedä, mutta autetaan miestä mäessä...Mites iPhonella saa kuvan tänne![]()
![]()
- Kari
Itse käytän kuvat.fi-palvelua, kuten moni muukin täällä näkyy tekevän.Mites iPhonella saa kuvan tänne![]()
Androidilla ainakin phorobucket toimii kivasti. Valitset listasta minkä kuvan haluat upata, sit valikosta saa kaikenlaiset linkit näkyviin ja sieltä vaan copy pastella tänneItse käytän kuvat.fi-palvelua, kuten moni muukin täällä näkyy tekevän.Mites iPhonella saa kuvan tänne![]()
Kuva lähetetään palveluun esim. sähköpostilla kännykästä ja siltä tulee hetikin kohta paluupostissa linkki kuvaan.
Helppo, toimiva ja riittävän nopea palvelu...
- Kari
Mä käytän kans Photobucket appsia joka toimii myös iphonella varsin näppärästi, se osaa uploadata suoraan kamerasta tai galleriasta kuvan photobucketin servulle, ja sitten ohjelmasta voi kopsata linkin suoraan tänne foorumille. Homma ei voisi olla enää helpompaa ja ainoaksi ongelmaksi jääkin enää se, että miten onnistuis löytämään noita kuvarastejaAndroidilla ainakin phorobucket toimii kivasti. Valitset listasta minkä kuvan haluat upata, sit valikosta saa kaikenlaiset linkit näkyviin ja sieltä vaan copy pastella tänneItse käytän kuvat.fi-palvelua, kuten moni muukin täällä näkyy tekevän.Mites iPhonella saa kuvan tänne![]()
Kuva lähetetään palveluun esim. sähköpostilla kännykästä ja siltä tulee hetikin kohta paluupostissa linkki kuvaan.
Helppo, toimiva ja riittävän nopea palvelu...
- Kari
![]()