• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Helsingin ympäristö 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja panu..
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Ei näkynyt Maarioo tai Luigia?  
nixweiss.gif

_smaller.jpg

Super Mario Bros.

Ja uutta kuvaa ilman taukoja.
_small.jpg

Barona areena

Mites iPhonella saa kuvan tänne
biggrin.gif
Itse käytän kuvat.fi-palvelua, kuten moni muukin täällä näkyy tekevän.
Kuva lähetetään palveluun esim. sähköpostilla kännykästä ja siltä tulee hetikin kohta paluupostissa linkki kuvaan.
Helppo, toimiva ja riittävän nopea palvelu...

- Kari
Androidilla ainakin phorobucket toimii kivasti. Valitset listasta minkä kuvan haluat upata, sit valikosta saa kaikenlaiset linkit näkyviin ja sieltä vaan copy pastella tänne
062802jumpie_prv.gif

Mites iPhonella saa kuvan tänne
biggrin.gif
Itse käytän kuvat.fi-palvelua, kuten moni muukin täällä näkyy tekevän.
Kuva lähetetään palveluun esim. sähköpostilla kännykästä ja siltä tulee hetikin kohta paluupostissa linkki kuvaan.
Helppo, toimiva ja riittävän nopea palvelu...

- Kari
Androidilla ainakin phorobucket toimii kivasti. Valitset listasta minkä kuvan haluat upata, sit valikosta saa kaikenlaiset linkit näkyviin ja sieltä vaan copy pastella tänne
062802jumpie_prv.gif
Mä käytän kans Photobucket appsia joka toimii myös iphonella varsin näppärästi, se osaa uploadata suoraan kamerasta tai galleriasta kuvan photobucketin servulle, ja sitten ohjelmasta voi kopsata linkin suoraan tänne foorumille. Homma ei voisi olla enää helpompaa ja ainoaksi ongelmaksi jääkin enää se, että miten onnistuis löytämään noita kuvarasteja
smile_org.gif

Toi voisi olla tie Malmin lentokentän takana Tattikselta Puistolan suuntaan, tai sit Kehä III vierellä teollisuusalueella.
Ei oikein nappaa...

uus päällyste vähän vaikeuttaa, tosin vanhassa oli aika paljon kumia, melko yleinen pomperointi paikka
baaa.gif

Kävi mielessä toi vihjeiden perusteella, ajattelin et olis aamulla tarkistanut töihin mennessä. Eipä ehtinyt =/

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back