• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Helsingin ympäristö 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja panu..
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Kivasti pyöri äsken pyöriä rovion pääkallopaikan ympärillä
tounge.gif

Miks aina ne muutamat hassut jotka tietäisin tulee sellasiin aikoihin ettei voi/jaksa lähteä hakemaan.....
Kyllähän se aina kannattaa lähteä liikkeelle, sillä mikä voisi olla kunnon kuvajahtia tärkeämpää
smile_org.gif
Hakeminen olis tosi nopeeta kun taitaa olla kaikki 2km matkaa tähän kohteeseen, mut sit pitäis keksiä se uusikin haettava paikka. Ja sit kun oon niin kivikautinen etten mobiilinetteile niin joku sen kuvan ehtis kuitenkin tänne ladata ennenkun pääsis taas kotiin koneen ääreen.

E: taidan olla myös hieman yksinkertainen koska toi vihje ei mulle auennut vaikka tiedän missä kohde on  
biggrin.gif

Miks aina ne muutamat hassut jotka tietäisin tulee sellasiin aikoihin ettei voi/jaksa lähteä hakemaan.....
Kyllähän se aina kannattaa lähteä liikkeelle, sillä mikä voisi olla kunnon kuvajahtia tärkeämpää
smile_org.gif
Häät  
talktohand.gif
Siis sulhanen, morsian vai pappi?  
biggrin.gif
Rahoittaja...
biggrin.gif

Hakeminen olis tosi nopeeta kun taitaa olla kaikki 2km matkaa tähän kohteeseen, mut sit pitäis keksiä se uusikin haettava paikka. Ja sit kun oon niin kivikautinen etten mobiilinetteile niin joku sen kuvan ehtis kuitenkin tänne ladata ennenkun pääsis taas kotiin koneen ääreen.
Ota uusi kuva matkalta Kuusisaaren ja Lehtisaaren sillasta, mutta älä vihjaa siitä täällä kellekään
tounge.gif

Mulla oikeasti ois aika kiva paikka mistä kuva ottaa mut hemmetti pitäs saaha ensin kuva kiini..Ja kyllä taas tapahtu se tilanne että TYÖT haittaa tätä toimintaa...
pftroest.gif

Pitäiskö nopsaa noutaa tuo, kaupunginosan tarkkuudella tiedossa. Hiukka sama ongelma kuin Suzu-ukolla, työt hieman haittaa harrastuksia...

Mää nyt lähen hakeen ton pois vaikka pitäis olla jo petiin menossa, jos nukun aamulla pommiin syytän teitä kaikkia
biggrin.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back