• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Helsingin ympäristö 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja panu..
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Sorry,että kesti.
Mutta mä oon eksynyt jonnekin, Sipooseen???

- Kari
Tulitko vastaan vähän ennen kymmentä koivukylän väylällä? Onnisen kohdalla
Vedin kyllä viis vaille kymmenen (+/- 3min.) Koivukylänväylää Ilolasta Lahden motarille,
morottelinkin kyllä jossain kohtaa vastaantulijaa.
Mutta eikös Onninen ole enemmänkin Lahdentien (vanhan) puolella tai siellä ainakin olen nähnyt jotain...

- Kari

leikepoyta01.jpg

Korjattu oikein päin...

Sitä paitsi kuvahaku tuntui jo jämähtäneen paikoilleen kun jo 1vrk on mennyt ilman uutta etsittävää kohdetta  
smile_org.gif
jep, tåmä on kuvajahtailua, ei kuvajahkailua.
Mä odotan pari tuntia ja sitten tippuu vihjeitä ettei jahti hidastu.
Joo, tottakai täytyy antaa vihjeitä ja kyllä niitä itsekin olen antanut ellei ala löytymään.
Kärjistin asiaa ehkä vähän liikaa, mutta tuollaiset esim. lauantaisen lätäkön kuvan jälkeiset
ensikommentit voisi mielummin jättää antamatta...

- Kari
Vihjeitä pitää ilman muuta antaa jos kuvaa ei ala löytymää, mutta ehkä olisi parempi, että ainoastaan kuvan laittaja antaa tarpeelliseksi katsomiaan vihjeitä eikä me muut lähdetä hämmentämää soppaa lainkaan (viittaan juuri tuohon KTE:nkin mainitsemaan lauantaiseen esimerkkiin).
Löydän helposti itseni tuosta "syyttävästä sormesta" osallistumalla vain vihjepuolella kuvajahtiajeluun. Tuomas_82 ehdotus on hyvä:
Vinkkejä antaa vain kuvan laittaja harkintansa mukaan. Me muut tyydymme vain etsimään kohdetta.
Yleisesti ottaen (ainakin minulle) kuvajahtiajelu on org'in parasta antia pitkiin aikoihin, jatketaan vain mielenkiintoista proggista pienistä häröistä huolimatta.
smile_org.gif

Jep, ja mun mielestä kaikkein parasta olisi että jahdattaisiin päivän aikana paria-kolmeakin kuvaa, eli vauhdilla jahtia eteenpäin aina.
Se viime viikonlopun hevostallijahti oli kyllä lopulta aika hauska, meitä ajeli ainakin viisi hemmoa jatkuvasti toisiamme ristiin rastiin karmea haku päällä
062802moto_prv.gif
, siinä oli tunnelmaa.

Sorry,että kesti.
Mutta mä oon eksynyt jonnekin, Sipooseen???

- Kari
Tulitko vastaan vähän ennen kymmentä koivukylän väylällä? Onnisen kohdalla
Vedin kyllä viis vaille kymmenen (+/- 3min.) Koivukylänväylää Ilolasta Lahden motarille,
morottelinkin kyllä jossain kohtaa vastaantulijaa.
Mutta eikös Onninen ole enemmänkin Lahdentien (vanhan) puolella tai siellä ainakin olen nähnyt jotain...

- Kari
Olis pitänyt sitten kaartaa pesään ja hakea kuva
wink.gif

Kohta pääsis  
062802moto_prv.gif
mutta mutta ei sitten mitään havaintoo minnehän sitä lähtis  
nixweiss.gif
062802moto_prv.gif
mee Pitkäselle
Ja jos tiedät alueen nimen jossa Keskusrikospoliisi sijaitsee, sieltä on hyvä aloittaa haarukointia  .
sport05.gif
Eihän se ole siellä päinkään, laitan kohta kuvaa
nixweiss.gif

Jos ehdin, käyn meinaan ekaks poitsun hoidosta...
Tai onhan se tavallaan
033102beer_1_prv.gif

- Kari

Kohta pääsis  
062802moto_prv.gif
mutta mutta ei sitten mitään havaintoo minnehän sitä lähtis  
nixweiss.gif
062802moto_prv.gif
mee Pitkäselle
Ja jos tiedät alueen nimen jossa Keskusrikospoliisi sijaitsee, sieltä on hyvä aloittaa haarukointia  .
sport05.gif
No niin tuli tosi hyvät vinkit  
biggrin.gif

Taitaa joku muu olla jo matkalla paikallla

Ehkä mä vielä joskus nyt olen ihan vika suunnalla
mad.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back