• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Helsingin ympäristö 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja panu..
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Noniin löytyhän se.
sport05.gif

sanoi:
Krygerin kuvat
Tllinmylly.jpg

seuraava
IMG_2544.jpg

Tietäisin missä paikka olisi mutta ei jaksa lähteä nytten ajamaan  
biggrin.gif

jos sitä huomenna kerkeisi mennä nappaamaan kuvan ellei joku muu kerkeä ekana  
tounge.gif

^ pongasin sut kuvailemasta tota paikka, ku kotilolla palailin ongelmajätekeräyksestä läheiseltä koululta ;)

Eipä näytä maantieltä,,, näyttää siltä että susu-ukko on eksynyt kevyenliikenteenväylälle??  
nixweiss.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

4.
Pitkästä aikaa tiedän... pitäskö lähtee?

25052011168.jpg

Mutta Suzu-Ukko, ei enää tämmösiä...
parisataa metriä piti ajaa kevyen liikenteen väylää että pääsi tohon! (Tai mä tulin sillan toiselta puolelta, mutta ei sieltäkään saa ajaa) Eli pysytäänhän liikennesääntöjen puitteissa??

Paikka Vantaan Tapolassa oleva kevyen liikenteen silta
Sillan toiselta puolelta...

Tais tulla aika paha...
nixweiss.gif
Hö...tollanen ojahan voi olla missä vaan  
tounge.gif

Eikös näitten pitäis olla edes jotain vähän huomiota herättävämpiä kohteita, tai miten sen sanoisi...
Just niin. Alkaa mennä kuvat vähän vaikeiksi. Ei tuollaisia viitsi edes alkaa miettiä.
Hyvä vaan että on vähän hankalampia paikkoja niin hommaan tulee vähän lisähaastetta. Liian helpoissa paikoissa mitkä kaikki tietää heti ei ole mitään ideaa, sehän on pelkkää kilvanajoa paikasta toiseen, ja voittaja on se kenellä on läppäri mukana repussa tai kuka asuu lähellä paikkaa
sad_orig.gif
Ainakin omasta mielestä suuri osa tän pelin hauskuutta on se, kun kattelee kuvaa ja koittaa pähkäillä mistä se on otettu ja onko mahdollisesti itse joskus ajanut ko. paikan ohi.

Ai oja?
On se kyllä ihan kunnon koski -vaikkakin melko pienessä purossa. Suora etäisyys moottoritiehen on n. 140m. Ajamalla tietenkin vähän enemmän...

^^Ja samaa mieltä Tuomas_82:n kanssa, pitäähän kuvissa olla jotain haastetta. Itse ainakin ajattelin tästä lähin kattoa semmosia kohteita mitkä ei välttämättä Street Viewissä näy, mutta olisi silti tunnistettavia paikkoja. Niinkuin tuossa mun kuvassa on todellakin ihan kunnon koski/ vesiputous jossa on pudotusta metrin verran.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back