• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Helsingin ympäristö 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja panu..
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Anna vielä vinkki, että onko tuo sellainen paikka joka ei näy street viewissä?
biggrin.gif

Luulen ehkä tietäväni paikan...

Tais tulla aika paha...
nixweiss.gif
Hö...tollanen ojahan voi olla missä vaan  
tounge.gif

Eikös näitten pitäis olla edes jotain vähän huomiota herättävämpiä kohteita, tai miten sen sanoisi...
Just niin. Alkaa mennä kuvat vähän vaikeiksi. Ei tuollaisia viitsi edes alkaa miettiä.
Hyvä vaan että on vähän hankalampia paikkoja niin hommaan tulee vähän lisähaastetta. Liian helpoissa paikoissa mitkä kaikki tietää heti ei ole mitään ideaa, sehän on pelkkää kilvanajoa paikasta toiseen, ja voittaja on se kenellä on läppäri mukana repussa tai kuka asuu lähellä paikkaa
sad_orig.gif
Ainakin omasta mielestä suuri osa tän pelin hauskuutta on se, kun kattelee kuvaa ja koittaa pähkäillä mistä se on otettu ja onko mahdollisesti itse joskus ajanut ko. paikan ohi.
Toki pikkasen haastetta on hyvä olla, ettei mene pelkäksi kilvanajoksi. Siinä mielessä olen samaa mieltä.

Alkoi vaan turhauttamaan, kun ei ollut mitään hajua.

Nöyränä mielipiteenä semmoset kuvat olis kivoja missä olis a)selkee vinkki b)kuvattava kohde sijaitsisi jossain mukavan mutkapätkän varrella..

Joo onhan noissa kaikissa, ainakin mulle, aika paljon haastetta... aika helpostihan tonne sellasen kuvan saa mitä ei löytäis varmana kukaan. näytti vaan toi GoZan kuva äkkiä katsottuna joltain likaojalta, kuvakulma ei tee oikeutta
wink.gif

Edit:

Korjaus viestiini, eli siis pyyhin kokonaan pois.

Paikka on bongattu, mut 12h työpäivät tässä haittaa kuvan hakemista.

Jos jaksaa ja kerkeää, niin illalla
062802moto_prv.gif

Vaikka tuollapäin ei paljoa ole tullut liikuttua, niin annettujen vihjeiden perusteella luulen löytäneeni paikan.
Sanoisin että kyseinen paikka kyllä näkyy Street View:n kautta tosin vähän kauempaa katsottuna
wink.gif

En tosin viitsi lähteä näin kaukaa ajelemaan varmistaakseni asian 
tounge.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back