Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toki pikkasen haastetta on hyvä olla, ettei mene pelkäksi kilvanajoksi. Siinä mielessä olen samaa mieltä.Hyvä vaan että on vähän hankalampia paikkoja niin hommaan tulee vähän lisähaastetta. Liian helpoissa paikoissa mitkä kaikki tietää heti ei ole mitään ideaa, sehän on pelkkää kilvanajoa paikasta toiseen, ja voittaja on se kenellä on läppäri mukana repussa tai kuka asuu lähellä paikkaaJust niin. Alkaa mennä kuvat vähän vaikeiksi. Ei tuollaisia viitsi edes alkaa miettiä.Hö...tollanen ojahan voi olla missä vaanTais tulla aika paha...![]()
![]()
Eikös näitten pitäis olla edes jotain vähän huomiota herättävämpiä kohteita, tai miten sen sanoisi...Ainakin omasta mielestä suuri osa tän pelin hauskuutta on se, kun kattelee kuvaa ja koittaa pähkäillä mistä se on otettu ja onko mahdollisesti itse joskus ajanut ko. paikan ohi.![]()
Street View ei aivan näy, risteys noin 50m päässä näkyy...Anna vielä vinkki, että onko tuo sellainen paikka joka ei näy street viewissä?![]()
Luulen ehkä tietäväni paikan...
Nonii tiedä noista mitä on...korjattu, eihän sitä kaupunkilaisjuntti enää noista tiedä mitä ne onTuo taitaa olla viljasiilo? Eikä mylly??![]()
Tuo taitaa olla kuivuri? eikä viljasiilo??Tuo taitaa olla viljasiilo? Eikä mylly??![]()
Ilimiselevä kuivvaamoTuo taitaa olla kuivuri? eikä viljasiilo??Tuo taitaa olla viljasiilo? Eikä mylly??![]()
![]()