Eihän tuosta vielä kuittausta oleKerro nyt ihmeessä muillekin missä toi paikka on..
Itse kyllä luulen tietäväni, muttei nyt pysty kolmen tunnin lenkille lähtemään. Hieno kuva, kun ei streetview auta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eihän tuosta vielä kuittausta oleKerro nyt ihmeessä muillekin missä toi paikka on..
tänään ois tonne suuntaan tarkoitus lähteä n. 11.00 aikoihin, katsotaan jos vaikka kerkeisin ekana takasKerro nyt ihmeessä muillekin missä toi paikka on..
Uusi se on eikä rempattu..tänään ois tonne suuntaan tarkoitus lähteä n. 11.00 aikoihin, katsotaan jos vaikka kerkeisin ekana takasKerro nyt ihmeessä muillekin missä toi paikka on..![]()
onks toi rakennus remontoitu?
Mitäkä? Kyllä netti väittää sen auki olevan 10-18 tänään. Pitäiskö ehtiskö lähteä...Toi Sale ei oo sitte tänään auki joten jätskittä tuolla jää...
Hmm jänskää kun taas kaupan seinässä lukee selkeesti että to ja su kiini...Joo hyppääss fillaarin selkään ja käys tarkastamassa aukiolo ajat.Mitäkä? Kyllä netti väittää sen auki olevan 10-18 tänään. Pitäiskö ehtiskö lähteä...Toi Sale ei oo sitte tänään auki joten jätskittä tuolla jää...
tiggeri varmasti erehtyy luulemaan tuota samaksi saleksi kuin minäHmm jänskää kun taas kaupan seinässä lukee selkeesti että to ja su kiini...Joo hyppääss fillaarin selkään ja käys tarkastamassa aukiolo ajat.Mitäkä? Kyllä netti väittää sen auki olevan 10-18 tänään. Pitäiskö ehtiskö lähteä...Toi Sale ei oo sitte tänään auki joten jätskittä tuolla jää...
kohta on kun kotiin pääsen, jos joku ei ennen minua kerkeä....Joo ei ole kuittausta.. Huomasin nyt kun tarkemmin kattelin..
![]()
Ei mitään hajua missä kärryt olis..Perskuta taas helppo ...ja ei vaa jaksa ajella...nyt valuu multa kuvia hukkaan..
Ei muuten ole, vaan alempi ympyrä eli Takkatie 36.