• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Helsingin ympäristö 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja panu..
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Kerro nyt ihmeessä muillekin missä toi paikka on..
Eihän tuosta vielä kuittausta ole
smile_org.gif

Itse kyllä luulen tietäväni, muttei nyt pysty kolmen tunnin lenkille lähtemään. Hieno kuva, kun ei streetview auta
wink.gif

sitten täytyy myöntää ettei oo mitään hajuu tuosta..
mielenkiinnolla jään odottelemaan, näyttäis kivalta pysähdyspaikalta
blush.gif

Lähen kipasemaan TouRingilla ja kunhan palailen nii katsotaan oisko jouku paikan löytäny... Jos se ei ala löytymään niin kait sitte joutuu vähän alkaa vinkkaileen...katotaan nyt

Toi Sale ei oo sitte tänään auki joten jätskittä tuolla jää...
Mitäkä? Kyllä netti väittää sen auki olevan 10-18 tänään. Pitäiskö ehtiskö lähteä...
Hmm jänskää kun taas kaupan seinässä lukee selkeesti että to ja su kiini...Joo hyppääss fillaarin selkään ja käys tarkastamassa aukiolo ajat.
tiggeri varmasti erehtyy luulemaan tuota samaksi saleksi kuin minä
wink.gif

täytyykin tästä lähteä
062802moto_prv.gif
ja
sport05.gif
smile_org.gif
saleen

kyseessähän olikuin olikin bärrosundin Sale..*Täällä*  ei remontoitu vaan täysin uusi rakennus paikalla jossa oli ennen kahvila
niinja netissä kyllä kyseisen salen aukioloajoissa on että olisi sunnuntaina auki mutta eipähän ole
lookaround_orig.gif

22052011084.jpg

seuraavaksi sitten tänne
062802moto_prv.gif

22052011086.jpg

Dodii löytyhä se Sale  
062802jumpie_prv.gif
Nyt oot helpon ottanu vaan eipä jaksa lähteä enää TouRingin jälkeen ajeleen...

Hep
_smaller.jpg

Eli Inex Partners logistiikkakeskus kilossa, ja tällä portilla

oli oikein poliisit kyttäämässä tossa kutojantiellä, että miten kuvajahti etenee...
cool.gif

7c974314.jpg

Nyt läksi Magna kadulta kuin telkkä pöntöstä, vasta-aurinko vähän haittas kun ei ehtinyt arskoja putsaamaan
smile_org.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back