• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Helsingin ympäristö 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja panu..
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
En sitten ehtinyt ajoissa, kun ajelin ottamaan seuraavan kuvan saman tien. Olis ollut valmiina laitettavaksi.
Tuo on tuttua
biggrin.gif
"hitaudellani" olen missannut viitisen kuvaa
sport05.gif

Kiitos Suzu-ukolle. Mitähän mä teen väärin, kun en saa kuvaa näkymään?
En usko, että teet mitään väärin. Ei taida toi kuvat.fi hyväksyä kuvan suoraa liittämistä. Rasittaa serveriä...
kuvat.fi palvelusta ne munkin kuvat on ja suoraan ne saa..
Kas pärkkele. Klikkaa Artsi sitä kuvaa hiiren oikealla korvalla, valitse "näytä kuva" ja linkitä se osoite.

En usko, että teet mitään väärin. Ei taida toi kuvat.fi hyväksyä kuvan suoraa liittämistä. Rasittaa serveriä...
Itse käytän tuon lisäksi välillä aijaa.comia, toimii mukavasti ja kuvat saa näppärästi

Kas pärkkele. Klikkaa Artsi sitä kuvaa hiiren oikealla korvalla, valitse "näytä kuva" ja linkitä se osoite.
Just kattelin niin oikella klik ja siinä valikossa "kopioi kuvan osoite".

Just kattelin niin oikella klik ja siinä valikossa "kopioi kuvan osoite".
Toinen ja myös helppo, siis aijaa.com
-Valitse tiedosto
-Skaalaa kuva 800px kokoon
-Lataa
-Kuva tulee hetken päästä sivun vasemmalle
-Avaa kuva isommaksi, kliks
-Hiiren oikealla napilla kopio kuvan url osoite
-Liitä orgin imageen, (poista alusta, orgin http: hässäkkä ja lähetä, se on siinä
smile_org.gif

Miten tai mihin asti tuo kuva/kuvakulma pitää viedä, että sitä ei löydetä alta aika yksikön?
confused_orig.gif

biggrin.gif
biggrin.gif

Seuraavan kun saan napattua, niin pitääpi vähän pähkäillä  
tounge.gif
biggrin.gif
Äää tartteeko niitte välttis vaikeita olla?? Vie vaikka sellaseen paikkaa että joutuu väkisin nauttiin mutkista  
062802moto_prv.gif
Vaikea tais olla väärä sana
biggrin.gif
Hämmästelen vaan kun kuvan nappasee, niin ei mene kun hetki kun joku on jo paikan löytänyt
smile_org.gif

Kun itse pähkäillyt , et tulikohan nyt liian vaikea kuva, jne.. Sitä tarkoitin aikaisemmin
biggrin.gif
biggrin.gif
Mut se on näköjään ihan sama mistä hirsimökistä kuvan nappaa, niin muutama tunti eteenpäin, niin johan sekin on löytynyt
biggrin.gif
Ja mutkapätkät, juu!! Niitä yritän kuvata ja tätä lisää  
062802moto_prv.gif
Eihän tuota ilman Googlea olisi löytänyt millään. Olin lähdössä ajelulle, kun kerrankin oli koko ilta aikaa. Juuri ennen lähtöä huomasin, että oli uusi kuva ilmestynyt.
Olin aivan varma, että joku ehtii ennen minua. Minulla meni matkoihinkin melkein tunti per sivu. Tien päältä, kun ei minun liittymälläni kuvia liitellä.  

On siinä maatalon isäntä ihmetellyt mikä siinä ladossa kiinnostaa, kun kuvaajia pyörii ihan ruuhkaksi asti.    
biggrin.gif

Hieno idea tällainen kuvajahti.

Kyllähän siinä meni hetki selvitellä, että missähän tuo kirkko mahtaa olla
biggrin.gif
Mielenkiintoisuutta lisäsi se, etten koskaan ole nähnyt kyseistä rakennusta, eikä ollut mitään käryä missä päin se voisi olla. Internet on kuitenkin ihmeellinen työkalu
cool.gif
Katsotaan jos huomenna saisi lähdettyä tuota hakemaan...

Miten tai mihin asti tuo kuva/kuvakulma pitää viedä, että sitä ei löydetä alta aika yksikön?
confused_orig.gif

biggrin.gif
biggrin.gif

Seuraavan kun saan napattua, niin pitääpi vähän pähkäillä  
tounge.gif
biggrin.gif
Äää tartteeko niitte välttis vaikeita olla?? Vie vaikka sellaseen paikkaa että joutuu väkisin nauttiin mutkista  
062802moto_prv.gif
Vaikea tais olla väärä sana
biggrin.gif
Hämmästelen vaan kun kuvan nappasee, niin ei mene kun hetki kun joku on jo paikan löytänyt
smile_org.gif

Kun itse pähkäillyt , et tulikohan nyt liian vaikea kuva, jne.. Sitä tarkoitin aikaisemmin
biggrin.gif
biggrin.gif
Mut se on näköjään ihan sama mistä hirsimökistä kuvan nappaa, niin muutama tunti eteenpäin, niin johan sekin on löytynyt
biggrin.gif
Ja mutkapätkät, juu!! Niitä yritän kuvata ja tätä lisää  
062802moto_prv.gif
Eihän tuota ilman Googlea olisi löytänyt millään. Olin lähdössä ajelulle, kun kerrankin oli koko ilta aikaa. Juuri ennen lähtöä huomasin, että oli uusi kuva ilmestynyt.
Olin aivan varma, että joku ehtii ennen minua. Minulla meni matkoihinkin melkein tunti per sivu. Tien päältä, kun ei minun liittymälläni kuvia liitellä.  

On siinä maatalon isäntä ihmetellyt mikä siinä ladossa kiinnostaa, kun kuvaajia pyörii ihan ruuhkaksi asti.    
biggrin.gif

Hieno idea tällainen kuvajahti.
Isännät varmaan ihmeissään, kun kuvia napsitaan
biggrin.gif
Eilen jäniksenlinnantiellä, ihmeteltiin mikäs tota motoristia vaivaa
tounge.gif

Vähänhän tähän on koukuun jäänyt
tounge.gif
Seuraava kirkotuskin löyty... Hitsi!! Ei vaan oo ihan omilla nurkilla... Saakos ton varata huomiseen klo17asti
tounge.gif

Ai se oli Siuntio... miljoona kertaa siitä ajanu ohi, mutta kellotapuli oli mun mielestä vääränlainen.
Hyvä muistutus!

Höh!! Tää kone ei suostu näyttämään kuvaa.... Eli voin sanoa että aika haastava kohde
biggrin.gif

Siellähän se.
2011-05-18123213.jpg

Haen matkalla uuden kuvan ja päivitän sijainnin kotona.

-Sijainti sieltä tulikin jo. Oli taas aika haastava paikka, alkutiedolla nolla lähdettiin hakemaan
biggrin.gif
Noin kymmenen minuutin työn jälkeen googlen haun ja street view:n avustuksella uskalsin lähteä ajelemaan. Hieman hämäsi, kun loppumatka piti ajaa kuoppaista hiekkatietä... Kerran jo käännyin pois kun epäilin eksyneeni.  Mielenkiintoista kyllä tutustua lähiseutuun tarkemmin tällä tavalla  
062802moto_prv.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back