tkard
aamuetana
Tuo on tuttuaEn sitten ehtinyt ajoissa, kun ajelin ottamaan seuraavan kuvan saman tien. Olis ollut valmiina laitettavaksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo on tuttuaEn sitten ehtinyt ajoissa, kun ajelin ottamaan seuraavan kuvan saman tien. Olis ollut valmiina laitettavaksi.
En usko, että teet mitään väärin. Ei taida toi kuvat.fi hyväksyä kuvan suoraa liittämistä. Rasittaa serveriä...Kiitos Suzu-ukolle. Mitähän mä teen väärin, kun en saa kuvaa näkymään?
kuvat.fi palvelusta ne munkin kuvat on ja suoraan ne saa..En usko, että teet mitään väärin. Ei taida toi kuvat.fi hyväksyä kuvan suoraa liittämistä. Rasittaa serveriä...Kiitos Suzu-ukolle. Mitähän mä teen väärin, kun en saa kuvaa näkymään?
Kas pärkkele. Klikkaa Artsi sitä kuvaa hiiren oikealla korvalla, valitse "näytä kuva" ja linkitä se osoite.kuvat.fi palvelusta ne munkin kuvat on ja suoraan ne saa..En usko, että teet mitään väärin. Ei taida toi kuvat.fi hyväksyä kuvan suoraa liittämistä. Rasittaa serveriä...Kiitos Suzu-ukolle. Mitähän mä teen väärin, kun en saa kuvaa näkymään?
Itse käytän tuon lisäksi välillä aijaa.comia, toimii mukavasti ja kuvat saa näppärästikuvat.fi palvelusta ne munkin kuvat on ja suoraan ne saa..En usko, että teet mitään väärin. Ei taida toi kuvat.fi hyväksyä kuvan suoraa liittämistä. Rasittaa serveriä...Kiitos Suzu-ukolle. Mitähän mä teen väärin, kun en saa kuvaa näkymään?
Just kattelin niin oikella klik ja siinä valikossa "kopioi kuvan osoite".Kas pärkkele. Klikkaa Artsi sitä kuvaa hiiren oikealla korvalla, valitse "näytä kuva" ja linkitä se osoite.kuvat.fi palvelusta ne munkin kuvat on ja suoraan ne saa..En usko, että teet mitään väärin. Ei taida toi kuvat.fi hyväksyä kuvan suoraa liittämistä. Rasittaa serveriä...Kiitos Suzu-ukolle. Mitähän mä teen väärin, kun en saa kuvaa näkymään?
Eli pitää jättää se seuraava kuva ottamatta.Tuo on tuttuaEn sitten ehtinyt ajoissa, kun ajelin ottamaan seuraavan kuvan saman tien. Olis ollut valmiina laitettavaksi."hitaudellani" olen missannut viitisen kuvaa![]()
![]()
Toinen ja myös helppo, siis aijaa.comJust kattelin niin oikella klik ja siinä valikossa "kopioi kuvan osoite".Kas pärkkele. Klikkaa Artsi sitä kuvaa hiiren oikealla korvalla, valitse "näytä kuva" ja linkitä se osoite.kuvat.fi palvelusta ne munkin kuvat on ja suoraan ne saa..En usko, että teet mitään väärin. Ei taida toi kuvat.fi hyväksyä kuvan suoraa liittämistä. Rasittaa serveriä...Kiitos Suzu-ukolle. Mitähän mä teen väärin, kun en saa kuvaa näkymään?
Eihän tuota ilman Googlea olisi löytänyt millään. Olin lähdössä ajelulle, kun kerrankin oli koko ilta aikaa. Juuri ennen lähtöä huomasin, että oli uusi kuva ilmestynyt.Vaikea tais olla väärä sanaÄää tartteeko niitte välttis vaikeita olla?? Vie vaikka sellaseen paikkaa että joutuu väkisin nauttiin mutkistaMiten tai mihin asti tuo kuva/kuvakulma pitää viedä, että sitä ei löydetä alta aika yksikön?![]()
![]()
![]()
Seuraavan kun saan napattua, niin pitääpi vähän pähkäillä![]()
![]()
Hämmästelen vaan kun kuvan nappasee, niin ei mene kun hetki kun joku on jo paikan löytänyt![]()
![]()
Kun itse pähkäillyt , et tulikohan nyt liian vaikea kuva, jne.. Sitä tarkoitin aikaisemmin
Mut se on näköjään ihan sama mistä hirsimökistä kuvan nappaa, niin muutama tunti eteenpäin, niin johan sekin on löytynyt
Ja mutkapätkät, juu!! Niitä yritän kuvata ja tätä lisää![]()
![]()
Isännät varmaan ihmeissään, kun kuvia napsitaanEihän tuota ilman Googlea olisi löytänyt millään. Olin lähdössä ajelulle, kun kerrankin oli koko ilta aikaa. Juuri ennen lähtöä huomasin, että oli uusi kuva ilmestynyt.Vaikea tais olla väärä sanaÄää tartteeko niitte välttis vaikeita olla?? Vie vaikka sellaseen paikkaa että joutuu väkisin nauttiin mutkistaMiten tai mihin asti tuo kuva/kuvakulma pitää viedä, että sitä ei löydetä alta aika yksikön?![]()
![]()
![]()
![]()
Hämmästelen vaan kun kuvan nappasee, niin ei mene kun hetki kun joku on jo paikan löytänyt![]()
![]()
Kun itse pähkäillyt , et tulikohan nyt liian vaikea kuva, jne.. Sitä tarkoitin aikaisemmin
Mut se on näköjään ihan sama mistä hirsimökistä kuvan nappaa, niin muutama tunti eteenpäin, niin johan sekin on löytynyt
Ja mutkapätkät, juu!! Niitä yritän kuvata ja tätä lisää![]()
![]()
Olin aivan varma, että joku ehtii ennen minua. Minulla meni matkoihinkin melkein tunti per sivu. Tien päältä, kun ei minun liittymälläni kuvia liitellä.
On siinä maatalon isäntä ihmetellyt mikä siinä ladossa kiinnostaa, kun kuvaajia pyörii ihan ruuhkaksi asti.![]()
Hieno idea tällainen kuvajahti.
Mulla on yksi paha mielessä. Jossakin vaiheessa kesää...Miten tai mihin asti tuo kuva/kuvakulma pitää viedä, että sitä ei löydetä alta aika yksikön?![]()
![]()
![]()
![]()