Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Splittaus on keksittyTonne Olarin Pirsmaan oli harvinaisen paskamaista ajella ruuhkassa, ja vielä paskamaisempaa päästä pois sieltä nurkilta, joka väylä seisoi paikallaan![]()
Olisit lähtenyt peräänEn montaa minuuttia Tuupakasta myöhästynyt... perävalot vain näkyi...
Tuomas on kohta jo Järvenpäässä.Olisit lähtenyt peräänEn montaa minuuttia Tuupakasta myöhästynyt... perävalot vain näkyi...![]()
ollaan espoossa odottelemassa tuomaksen kuvaa
Mukavan helppo. Oiva iltakuva.Tässä seuraava kuva joka on otettu Lottiksen idylliseltä sivupihalta![]()
Tossa kaahariystävien kanssa ajellessa kävi äsken ilmi et mulla on tapana ajella alinopeutta (kaikista mahdollisista rikkeistä pahin) joten on mahollista etten ennätä jäkeen tän vuorokauden puolella mitenkääTuomas on kohta jo Järvenpäässä.Olisit lähtenyt peräänEn montaa minuuttia Tuupakasta myöhästynyt... perävalot vain näkyi...![]()
ollaan espoossa odottelemassa tuomaksen kuvaa
Mulla näyttää mittari -10 todelliseen nopeuteen verrattuna +100 vaudissa. Pienemmillä nopeuksilla vähemmän valehtelee. Aatellu et ostasin speed healerin..Tossa kaahariystävien kanssa ajellessa kävi äsken ilmi et mulla on tapana ajella alinopeutta (kaikista mahdollisista rikkeistä pahin) joten on mahollista etten ennätä jäkeen tän vuorokauden puolellaTuomas on kohta jo Järvenpäässä.Olisit lähtenyt peräänEn montaa minuuttia Tuupakasta myöhästynyt... perävalot vain näkyi...![]()
ollaan espoossa odottelemassa tuomaksen kuvaa![]()
Mulla +10 todelliseen nopeuteen.Mulla näyttää mittari -10 todelliseen nopeuteen verrattuna +100 vaudissa. Pienemmillä nopeuksilla vähemmän valehtelee. Aatellu et ostasin speed healerin..
Ai hemmettiMulla +10 todelliseen nopeuteen.Mulla näyttää mittari -10 todelliseen nopeuteen verrattuna +100 vaudissa. Pienemmillä nopeuksilla vähemmän valehtelee. Aatellu et ostasin speed healerin..
Hylyla? vai rusa...Tuusulassako?