Niin siinä taisi käydä...Kari sä myöhästyit.
- Kari
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin siinä taisi käydä...Kari sä myöhästyit.
Eurobikerin poistomyynnissä on myös ainakin takkeja...Asiasta kukkaruukkuun.
Olisko TÄSTÄ mihinkään? Ei viittis mitään 3000 nahkapukua ostaa.
Mun oli pakko luopua kesken kaiken.Kaupassa tuli kipastua mut ei ketään vielä täällä näy![]()
Liia vaikee ??
No perskeles..Mun oli pakko luopua kesken kaiken.Kaupassa tuli kipastua mut ei ketään vielä täällä näy![]()
Liia vaikee ??
Tankki tyhjä ja lompakko himassa...
- Kari
Ja takarengaskin suhisee, ...tanaNo perskeles..
No just.. joko soitit kumi veikolle?Ja takarengaskin suhisee, ...tanaNo perskeles..![]()
- Kari
Siellähän ollaan kireenä kuin sellon kieli ja ihan kuin olis ison omenan syöny, mutta kumpikaan ei liity kuvaan!Hakekaa ny kele.
Kappas et ollukkaan töissä enään.Olarin Pirsma, ei päässy samaan kohtaan
Tuoppas sitten kuvaa kotiinpäinOlarin Pirsma, ei päässy samaan kohtaan
Jep, vaikka seuduille missä kurvailit eilen iltasella ahkerasti sillon ku muut oli nihtisillassa ja mä eksyksissäTuoppas sitten kuvaa kotiinpäinOlarin Pirsma, ei päässy samaan kohtaan![]()
- Kari
Missäs Tuomas päivystää?Jep, vaikka seuduille missä kurvailit eilen iltasella ahkerasti sillon ku muut oli nihtisillassa ja mä eksyksissäTuoppas sitten kuvaa kotiinpäinOlarin Pirsma, ei päässy samaan kohtaan![]()
- Kari![]()
Tuusulassa, päämääränä joku tuupakka - varisto akseliMissäs Tuomas päivystää?Jep, vaikka seuduille missä kurvailit eilen iltasella ahkerasti sillon ku muut oli nihtisillassa ja mä eksyksissäTuoppas sitten kuvaa kotiinpäinOlarin Pirsma, ei päässy samaan kohtaan![]()
- Kari![]()
Sun mäkkärilläTuusulassa, päämääränä joku tuupakka - varisto akselimissä ite ?![]()