• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Häme

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -perttu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
perttuvv sanoi:
Sehän oli sitten varsinainen vahdinvaihto aamupäivällä kunnanrajalla kun oltiin kohdikkain... ylävitoset kun olisi vielä vauhdissa heitetty varmemmaksi vakuudeksi :)

Jep jep :WAZAAP:

kohde paikannettu mutta työt jälleeeeen estävät huvin.. olisihan tuo suht lähellä työpaikkaa, mutta ei niin ei..

Yrjölä
5a1e8ad7.jpg

Viimeksi muokattu:
Ei ollut yhtään rastia tuolla rajalla, niin viedääs yks sinnekin ;)
e5dad8e5.jpg

perttuvv sanoi:
Tomikin alkoi juoksuttaa porukkaa :p

Mikäs se on ajellessa kun ilmat lämpenee :D Ja oli tuo karttakin niin orvon näkönen kun ei tuolla laidassa vielä yhtään merkintää :häähää:

Mukavan raikas ajoreissu keskelle päivää...pelkästään sen takia että pääs mopoaan kuvailemaan ;)

Saas nähdä ehtiikö omat hakea pois vai saadaanko alueelle kuokkavieras kohta parikymppisellä Bemarilla :cruising:

ja uusi
2012-04-25-136_1.jpg

2012-04-25-136.jpg

Vastaantulijoista päätellen saadaan tänään vielä uusi kuva :thumbup:

jammu sanoi:
Vastaantulijoista päätellen saadaan tänään vielä uusi kuva :thumbup:

Olin aivan varma Bemu-spekuloinneissani, että nyt Joutsan puolelta yksi Keski-Suomen jahtaaja tekee koukkauksen pohjoisesta vaan ei ollut mies hereillä :O

Tomikos se siellä jo ajeli vastaan vai... :D

perttuvv sanoi:
Olin aivan varma Bemu-spekuloinneissani, että nyt Joutsan puolelta yksi Keski-Suomen jahtaaja tekee koukkauksen pohjoisesta vaan ei ollut mies hereillä :O

Nurkissa olen tänään vain pyörinyt...melkein lähdin tuon rastin hakemaan, mutta laskeskelin että sen verran myöhään menis paluu jotta vaimo olis taas nyreänä vastassa...

Vai tulitkos sä tuossa Renkomäen nurkilla vastaan ?

Viimeksi muokattu:
perttuvv sanoi:

Luulen että Pjootor lähti liikkeelle, kun olin tulossa kotiin päin. Saattoi olla myös näköharha.
Yksi XX (?) ajoi rastin ohi Joutsan suunnasta ja hiljensi vauhtia kun olin vielä risteyksen kohdalla. Sama pyörä tuli heti takaisin päin kun läksin kohti Hartolaa. Ties vaikka joku olisi poikennut vähän myöhässä rastilla ?

perttuvv sanoi:

Kiitosta vaan kovasti paljosti HämeenHerroille, kun tarjoilitte suorastaan ... herkkupalaa rajanpinnassa ja meikän kotoa n. 4 kilsan päässä :respect:
http://g.co/maps/w9rqr
Meikän ´Perttu´ (sai nimensä hankintapäivän mukaan) tallissa varmaan malttamattomana hirnuu kuopien petonipohjaa muusiksi.
Vaan nyt kävi niin, että olemme mamman kaa Rusin ristauksesta n. 800 km matkan päässä ... lomalla ... hiihtämässä ... Levin maisemissa. Tänään oli sitten vihdoin se hiihtopäivä. Viime perjantaista asti joka päivä on satanut vettä-räntää.
10 kilsan hiihtolenkiltä mökille tultuamme + saunottuamme kampesin itteni tänne voorumille tutkailemaan, että mitä kuuluu.

Hyväähän teille tänne kuuluu!

Jahtaamisiin :orgmp2:

Rasti haettu ja kuvattu 16:43. Jos ei ole hätäisimpiä, niin kuva ja uusi rasti tulee tunnin sisällä! (kun ei vielä osaa tällä puhelimella liittää kuvia, prkle!)

Viimeksi muokattu:
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back