perttuvv sanoi:Sehän oli sitten varsinainen vahdinvaihto aamupäivällä kunnanrajalla kun oltiin kohdikkain... ylävitoset kun olisi vielä vauhdissa heitetty varmemmaksi vakuudeksi![]()
Jep jep

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
perttuvv sanoi:Sehän oli sitten varsinainen vahdinvaihto aamupäivällä kunnanrajalla kun oltiin kohdikkain... ylävitoset kun olisi vielä vauhdissa heitetty varmemmaksi vakuudeksi![]()

perttuvv sanoi:Tomikin alkoi juoksuttaa porukkaa![]()

jammu sanoi:Vastaantulijoista päätellen saadaan tänään vielä uusi kuva![]()

perttuvv sanoi:Olin aivan varma Bemu-spekuloinneissani, että nyt Joutsan puolelta yksi Keski-Suomen jahtaaja tekee koukkauksen pohjoisesta vaan ei ollut mies hereillä
Tomikos se siellä jo ajeli vastaan vai...![]()
perttuvv sanoi:Olin aivan varma Bemu-spekuloinneissani, että nyt Joutsan puolelta yksi Keski-Suomen jahtaaja tekee koukkauksen pohjoisesta vaan ei ollut mies hereillä

TeGGe sanoi:![]()
seuraaava rasti tulee kunhan pääsen kotikulmille
http://imageshack.us/photo/my-images/195/20120427011.jpg/
macceS sanoi:Rasti haettu ja kuvattu 16:43. Jos ei ole hätäisimpiä, niin kuva ja uusi rasti tulee tunnin sisällä! (kun ei vielä osaa tällä puhelimella liittää kuvia, prkle!)
Tomi72 sanoi: