• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Häme

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -perttu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Uusi kuva jahdattavana
062802moto_prv.gif
sport05.gif

Tässähän tämä sitten olisi...Tuttu paikka, kun tuossa vieressä olevassa Nastolan kirkossa olen mm. ripille päässyt... Eli Nastolan Sankarihautausmaallahan tässä ollaan...

IMG_0495bb.jpg

...jos joku neuvoisi miten sen Google-paikan saa lisättyä, niin voisin sen opetella laittamaan...

Uutta rastia tulee kunhan selaan koko ketjun läpi, ettei tule jo käytettyä rastia uudelleen!

Google mapsilla menet oikeaan paikkaan ja kopiot sen linkin. Linkki löytyy mapsin oikeasta yläkulmasta tulostin ja kirje kuvan vierestä. Sen jälkeen liität sen tuolla "http://" komennolla tänne.

Kellotapulintie, Nastola

NO NIIIN.......  Uutta rastia pukkaa!   Käykäähän hakemassa pois... "vielä on kesää (lue:ajokelejä) jäljellä"

IMG_0496b.jpg

Haetaan jos vain ehditään. Paikka kyllä on tiedossa. Ajokelit eivät vain oikein houkuttele enään
bawling.gif
.

Tulipahan työmatkalla ajettua tuosta kilometrin päästä ohi mutta jäi hakematta kun ei töissä ehtinyt tarkemmin tutkia missä paikka sijaitsee
biggrin.gif
sad_orig.gif

Jeps...löytyihän tämäkin....niinkuin edellinenkin rasti.... ja pyöräkin on vielä pihassa, mut nyt on tullut kuljettua kotilolla kun on ollut niin surkiat kelit... jos ei tästä parane niin vienpä mopon säilytykseen heti ens viikon alussa ja sit se tää kausi on mulle ainakin pulkassa  
tounge.gif

Kävinhän siellä sorvarinkadulla minäkin, mut vain kotilolla, töistä tullessa...ihan vaan tarkistamassa  
sport05.gif

Ja sit kun tulin himaan niin huomasin et johan sen joku (ts. jammu ;) ) oli käynyt hakemassa...grrrrr  
tounge.gif

No, kävin sit näinä yön pimeinä hetkinä hakemassa tuon seuraavan rastin  
cool.gif

12102011274.jpg

Kuukkeli...vieressä siis museo  
wink.gif

Ois vaan kännykässä pitänyt olla kunnon salama..no...eipä ollut  
tounge.gif

Ja sitten heti seuraavaa....joka olkoon edellisten tapaan (joita olen laittanut) HELPPO... onnex mun nimi ei oo heikki...nääs näistä rasteista saisin tosi helposti liikanimen "helppoheikki"
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

12102011275.jpg

Kannattaa heti aamusta hakea, niin on sit muilla aikaa miettiä jotta missä seuraava  
baaa.gif

Nythän täs on ollut parikin ihan kohtuu päivää...meikäkin on taas mopolla käynyt töissä kun on säilynyt suht kuivana...
tounge.gif

Mikäs ny on kun ei rasti kelpaa
062802moto_prv.gif

Paikka on kyllä tiedossa. Katsellaan taas huomenna illalla kun on lähenpänä rastia...

IMG_8310%252520%252528Small%252529.JPG

Google maps

Sieltähän se löytyi. Myös Pjootor saapui paikalle kun olin kuvat räpsinyt. Yritti sieltä tien toiselta puolelta ensin näyttää kuvausvaloa  
tounge.gif
Vaihdoin nyt kotona tuon kännykuvankin hieman paremmaksi
tounge.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back