• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Etelä-Savo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja elkku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
lario sanoi:
Ennen Etelä-Savossa tehtiin tiiliä.
tiilitehdas_zpsb6c21da5.jpg

image63fbe.jpg

https://goo.gl/maps/PqRHU

tonttuj sanoi:

Mitä ihmettä.
Radiohiljaisuus on menty törkeällä tavalla rikkomaan.
Tämä tarkoittaa sitä, että tuleva rasti pidetään paikoillaan etelä-savolaisten jutaajien toimesta vähintään 24 kuukautta...

Siis tämähän on ennenkuulumatonta, että joku siirtää rastia Etelä-Savossa ja vielä johonkin Cafe Sillan Baariin

Älkää nyt säikähtäkö - rasti siirtyy. :O

Savonlinnaan eka lörtsylle ja siitä sitten vinkistä Moinsalmeen...:orgmp:

Ja seuraava:

Päästäänkö tällä jo vuoteen 2016? No on toi silta ollu tossa jo 111 vuotta niin eiköhän se vielä yhden talven kestä.:jpstyle:

Viimeksi muokattu:
Kätkäläinen sanoi:

Eikun mopon selkään ja hakemaan pois... Mulla ois ollut kuva myös moposta ja isosta keltaisesta kirkosta mut se ois ollu sulle vähän liian helppo... Mut tuskin tämä ladattukaan on kovin paha.

kimimikakeke sanoi:
Eikun mopon selkään ja hakemaan pois... Mulla ois ollut kuva myös moposta ja isosta keltaisesta kirkosta mut se ois ollu sulle vähän liian helppo... Mut tuskin tämä ladattukaan on kovin paha.

No ei paha, mut katellaan nyt hetki jos muutkin harrastais ajelua.

On muita kiireitä, nyt ei kerkee.
Mutta loma alkaa kahden työvuoron päästä, eli sunnuntaina kello 14:00, niin katellaan sitten lisää.
Tuleva rasti on on valmiiksi katsottuna...

No olipahan korvessa...

Eli pahamaineisen, Riitasensuon sotavankileiri 24:n 98 vangin joukkohauta jossain Enonkosken ja Kerimäen välisessä maastossa. Tämä leiri oli kuulema se alkuperäinen ryssän helvetti - luulin kyllä että se olis ollu jossain Siperiassa eikä Savonmualla... Ei tuolla kovin kylmä ollut mutta itikoita oli niin maan perkuleesti - piti laittaa kypärä äkkiä takas päähän.

Edit: huomasinpa kuvista että minun ja Larion vierailuiden välillä on jotkut pienet vihreät miehet käyneet siivoamassa kynttilät ja kukat pois sekä laittamassa Pyhän Yrjön nauhan porttiin.

Viimeksi muokattu:
kimimikakeke sanoi:
No olipahan korvessa...

Edit: huomasinpa kuvista että minun ja Larion vierailuiden välillä on jotkut pienet vihreät miehet käyneet siivoamassa kynttilät ja kukat pois sekä laittamassa Pyhän Yrjön nauhan porttiin.

Ja nurmikkoalue oli siistitty.
On ne nopeita...

pitkä viikonloppu kätköilemässä tuolla satakunnan ja pirkanmaan rajalla.
heti lähteny homma lapasesta, joku käyny ajelemassa ja napsinu kuvia. ei helkkarissa mitä touhua :häähää:

noh jos tulee paikka minkä tunnistan ja ehtii ajelee ni miksei kävis hakemassa vaikka itekki :)

uusi rasti onkin todella tutulla seudulla :) tuolla tulee monta kertaa viikossa heiteltyä kiekkoo, harmi kun sataa :no:

Back