• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Etelä-Savo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja elkku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Selvä homma
smile_org.gif
Eipä tarvi turhaan lähteä ajelemaan sinne päin hoo moilasena.

Eilen kävin savonlinnassa hakemassa siitä tykistä kuvat ja takasi ku olin tulossa nii ajoin kolarin auton kanssa. Pikkase reilua 80 ajoin sit auton keulaan joka tuli kolmion takaa 
smile_org.gif
 vasen jalka murtu sääriluusta ja pohjeluusta. NICE !! Mut kuvat löytyy
biggrin.gif

Eilen kävin savonlinnassa hakemassa siitä tykistä kuvat ja takasi ku olin tulossa nii ajoin kolarin auton kanssa. Pikkase reilua 80 ajoin sit auton keulaan joka tuli kolmion takaa 
smile_org.gif
biggrin.gif
Paranemisia,onneksi ei käyny pahemmin vaikka onhan tuota jo tuossakin. Kesäksi kumminkin jo varmaan kuntoon.

smile_org.gif
biggrin.gif
Paranemisia,onneksi ei käyny pahemmin vaikka onhan tuota jo tuossakin. Kesäksi kumminkin jo varmaan kuntoon.
Niinpä! Vois olla et meikäläisen palasia kerättäis ojanpohjiöta nytte. Onneks on lotto tehtynä kun sen verran hyvää tuuria tuntuu olevan matkassa nyt.

smile_org.gif
biggrin.gif
Olin lauantaina aamusella näkeväni mopon raadon tienvarressa parikytkilsaa Savonlinnasta Juvalle päin. Eihän se sitten sun väkkärä ollut? Iltapäivästä sitä ei enää näkynyt.

Aika extriimiä tämä kuvasuunnistuskin. Luulis että ihan nössö hommaa mut tämähän oli jo toinen isompi haaveri Etelä-Savon kinkerpiirissä. Elkkukin teloi ittensä matkalla Anttolaan (kettu kele). Onneks ei kuitenkaan ihan hirveen pahasti tainnu käydä kummallekkaan.

Pikaista paranemista ilperoiselle täältäkin.
Teneriffalla ei onneksi kukaan ajanut eteen/päälle.
Tulin yöllä kotiin,joten en ole lukenut kolarista
lehdestä,mutta pitääpä selailla vanhoja itukoita.

smile_org.gif
biggrin.gif
Niinpä! Vois olla et meikäläisen palasia kerättäis ojanpohjiöta nytte. Onneks on lotto tehtynä kun sen verran hyvää tuuria tuntuu olevan matkassa nyt.
Olitkos samalla osastolla Mikkelissä (33) viikonloppuna kuin minäkin?
Kovaa hommaa toi rastien haku  
thumbs-up.gif

Niin kävi mullekin rastinhaussa,kessu käsistä ja olkaluu murtui,huomenna ekaa kertaa töihin sen jälkeen.Parantua ei tarvitse,mutta tule entisellesi
biggrin.gif

Niin kävi mullekin rastinhaussa,kessu käsistä ja olkaluu murtui,huomenna ekaa kertaa töihin sen jälkeen.Parantua ei tarvitse,mutta tule entisellesi
biggrin.gif
Haha!!! En muista yhtää mikä se tilanne oli mut jostai solisluu jäbästä ne puhu. Ei kuitenkaan nimellä vaan ihan operaatio nimellä
biggrin.gif
olin vissii osastolla 23 kerros 3. ite?? Joo ei tän jälkeen hetkeen rasteja.... ellei sit kesällä pari ;)

Picasasta yritn kuvia lisäillä mut eihä tuo kelpaa. Ohejeitakin lueskelin foorumilta, mutta vähän nihkeästi tuntuu olevan. Mitä kuvapalvelua käytätte tai mistä te lisäätte näitä kuvia tänne?

Photobucket toimii hyvin, ainakin minun nettitaidoilla.
Muistaa vaan pikkuisen ennen sinne tallentamista pienentää sitä, niin ei ihan koko viestiketju täyty yhdestä kuvasta...

Photobucket toimii hyvin, ainakin minun nettitaidoilla.
Muistaa vaan pikkuisen ennen sinne tallentamista pienentää sitä, niin ei ihan koko viestiketju täyty yhdestä kuvasta...
Photobucketissa on asetusten alla myös kohta joka muuttaa kuvan automaattisesti oikean kokoiseksi, eikä kuvakokoa tarvitse sen kummemmin muutella,
thumbs-up.gif

Back