Selvä homma
Eipä tarvi turhaan lähteä ajelemaan sinne päin hoo moilasena.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitää huomenna lähtee kattomaa töiden jälkeen <;Juuttaankujalta löytyy.
Jos oisin mode niin nyt tulisi banaania epäurheilijamaisesta käytöksestä. Ja en puhu nyt vinkkaamisesta vaan rastin sijoituksestaJuuttaankujalta löytyy.
Ois männynnä muute liian vaikiaksi, niin helepotettaan sitten koko rahan eestä.Jos oisin mode niin nyt tulisi banaania epäurheilijamaisesta käytöksestä. Ja en puhu nyt vinkkaamisesta vaan rastin sijoituksestaJuuttaankujalta löytyy.![]()
Paranemisia,onneksi ei käyny pahemmin vaikka onhan tuota jo tuossakin. Kesäksi kumminkin jo varmaan kuntoon.Eilen kävin savonlinnassa hakemassa siitä tykistä kuvat ja takasi ku olin tulossa nii ajoin kolarin auton kanssa. Pikkase reilua 80 ajoin sit auton keulaan joka tuli kolmion takaavasen jalka murtu sääriluusta ja pohjeluusta. NICE !! Mut kuvat löytyy![]()
![]()
Niinpä! Vois olla et meikäläisen palasia kerättäis ojanpohjiöta nytte. Onneks on lotto tehtynä kun sen verran hyvää tuuria tuntuu olevan matkassa nyt.Paranemisia,onneksi ei käyny pahemmin vaikka onhan tuota jo tuossakin. Kesäksi kumminkin jo varmaan kuntoon.Eilen kävin savonlinnassa hakemassa siitä tykistä kuvat ja takasi ku olin tulossa nii ajoin kolarin auton kanssa. Pikkase reilua 80 ajoin sit auton keulaan joka tuli kolmion takaavasen jalka murtu sääriluusta ja pohjeluusta. NICE !! Mut kuvat löytyy![]()
![]()
Olin lauantaina aamusella näkeväni mopon raadon tienvarressa parikytkilsaa Savonlinnasta Juvalle päin. Eihän se sitten sun väkkärä ollut? Iltapäivästä sitä ei enää näkynyt.Eilen kävin savonlinnassa hakemassa siitä tykistä kuvat ja takasi ku olin tulossa nii ajoin kolarin auton kanssa. Pikkase reilua 80 ajoin sit auton keulaan joka tuli kolmion takaavasen jalka murtu sääriluusta ja pohjeluusta. NICE !! Mut kuvat löytyy![]()
![]()
Olitkos samalla osastolla Mikkelissä (33) viikonloppuna kuin minäkin?Niinpä! Vois olla et meikäläisen palasia kerättäis ojanpohjiöta nytte. Onneks on lotto tehtynä kun sen verran hyvää tuuria tuntuu olevan matkassa nyt.Paranemisia,onneksi ei käyny pahemmin vaikka onhan tuota jo tuossakin. Kesäksi kumminkin jo varmaan kuntoon.Eilen kävin savonlinnassa hakemassa siitä tykistä kuvat ja takasi ku olin tulossa nii ajoin kolarin auton kanssa. Pikkase reilua 80 ajoin sit auton keulaan joka tuli kolmion takaavasen jalka murtu sääriluusta ja pohjeluusta. NICE !! Mut kuvat löytyy![]()
![]()
Haha!!! En muista yhtää mikä se tilanne oli mut jostai solisluu jäbästä ne puhu. Ei kuitenkaan nimellä vaan ihan operaatio nimelläNiin kävi mullekin rastinhaussa,kessu käsistä ja olkaluu murtui,huomenna ekaa kertaa töihin sen jälkeen.Parantua ei tarvitse,mutta tule entisellesi![]()
Mullakin ois toi tykki haettuna ja uutta kuvaa mut ollu vähä "muuta hommaa" täs ny nii ei oo kerenny upittaa kuviaOn jo haettu(taas)![]()
![]()
![]()
Kuvat.fi.Picasasta yritn kuvia lisäillä mut eihä tuo kelpaa. Ohejeitakin lueskelin foorumilta, mutta vähän nihkeästi tuntuu olevan. Mitä kuvapalvelua käytätte tai mistä te lisäätte näitä kuvia tänne?
Photobucketissa on asetusten alla myös kohta joka muuttaa kuvan automaattisesti oikean kokoiseksi, eikä kuvakokoa tarvitse sen kummemmin muutella,Photobucket toimii hyvin, ainakin minun nettitaidoilla.
Muistaa vaan pikkuisen ennen sinne tallentamista pienentää sitä, niin ei ihan koko viestiketju täyty yhdestä kuvasta...