Ei ole lappeenrannassa tämä. Ihan on etelä-savossa. Ja tuo tienumero ei kans täsmää ollenkaan.Tää on helppo.
Perälän tienristeys koillisesta kuvattuna tiellä 48352.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole lappeenrannassa tämä. Ihan on etelä-savossa. Ja tuo tienumero ei kans täsmää ollenkaan.Tää on helppo.

Elä välitä, ei miula ollut hajuakaan mistä kuva on ja tien numero on vedetty kantapään takaosasta..Ei ole lappeenrannassa tämä. Ihan on etelä-savossa. Ja tuo tienumero ei kans täsmää ollenkaan.Tää on helppo.
Nyt kyllä menee liian hifistelyksi.Siis mä arvasin että jossain minä olen nuo koivut nähnyt...![]()
Kävin vilkaisemassa työreissulla ohi ajellessa, siis kotilolla. Eli rasti on siis edelleen auki. Mut käyn sunnuntaina hakemassa talteen jos ei aikaisemmin muille kelpaa.
Ja saahan tuosta mun kuvasta lisävinkkiä. Mut ei liikaa, siks mä jätin sen noin pieneks...
Onhan tuo tietty aika ja ehkä turhankin paha. Mut kyllä se kuitenkin selkkis alle kymmenen minuutin kun luin noutajan pähkäilyn ja kuukkelilla vähän aikaa leikin. Enkä siis ole koskaan ajanut tuolla pienellä tiellä, vieressä menevällä isommalla jonkun verran ja ollaan kuitenkin yli sadan kilometrin päässä meikäläisen kotitontilta.Aika paha. No, hirviaitaa ei ainakaan läntisessä Savossa ole kai kuin 5-tiellä. Ja asfalttitie vieressä metsän puolella aitaa...hmmmm
kimimikakeke antanu minusta jo sellaiset vihjeet, että jos ei löydy niin ei viitsi edes käydä etsimässä. On muuten harvassa ne missä menee 2 asfalttitietä rinnakkain ja vielä hirviaidalla erotettuna.Onhan tuo tietty aika ja ehkä turhankin paha. Mut kyllä se kuitenkin selkkis alle kymmenen minuutin kun luin noutajan pähkäilyn ja kuukkelilla vähän aikaa leikin. Enkä siis ole koskaan ajanut tuolla pienellä tiellä, vieressä menevällä isommalla jonkun verran ja ollaan kuitenkin yli sadan kilometrin päässä meikäläisen kotitontilta.Aika paha. No, hirviaitaa ei ainakaan läntisessä Savossa ole kai kuin 5-tiellä. Ja asfalttitie vieressä metsän puolella aitaa...hmmmm
Pieni pähkäilyn tarve on kai kuitenkin suht jees kunhan nyt on johtolangat millä paikka on edes mahdollista löytää vaikka et siellä koskaan olisi käynytkään. Uudet paikat onkin parhaita...
edit: jiipekki ite saa antaa lisävihjeet jos katsoo tarpeelliseksi.
Juu toki nuo vaihtoehdot tiedossa... mut tuo kans kiva paikka... kun pitää miettiä et miten tuonne pääsee, ja onhan tuokin tavallaan "historiallinen" paikka.Parhaita rasteja ovat seuraavanlaiset :
- joku historiallinen tms. paikka, samalla voi vaikka oppiakin jotain uutta kotimaakunnasta
- kivan reitin varrella, kahvittelupaikka tms ei pahitteeksi
- kuvan perusteella ei ilmiselvä, mutta ei mikään mahdotonkaan
Ja nyt kusettamaan koira ja töihin....Pitäisiköhän mennä viikonloppuna Motoparkiin katsomaan kun isot pojat ajaa.....
Jep, tällä kaudella on oppinut ainakin sen että porilaisilla ei ole ollut muinoin helppoa savomualla...oikeestaan vähän yllättävänkin sotaisa historiaa - villiä rajaseutua. Tai onhan tuon tienny mut eipä tuota ole tarvinnu sen kummemmin miettiä.Parhaita rasteja ovat seuraavanlaiset :
- joku historiallinen tms. paikka, samalla voi vaikka oppiakin jotain uutta kotimaakunnasta
- kivan reitin varrella, kahvittelupaikka tms ei pahitteeksi
- kuvan perusteella ei ilmiselvä, mutta ei mikään mahdotonkaan
Ja nyt kusettamaan koira ja töihin....Pitäisiköhän mennä viikonloppuna Motoparkiin katsomaan kun isot pojat ajaa.....