• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelu, Keski-Pohjanmaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja compact_d
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
kjäh kjäh, taidan viedä seuraavaan rastin jonnekin vähän kauemmas, kun nuohan on niin lähellä, että ne hakee vaikka polkupyörällä :grin:

alittaK sanoi:
kjäh kjäh, taidan viedä seuraavaan rastin jonnekin vähän kauemmas, kun nuohan on niin lähellä, että ne hakee vaikka polkupyörällä :grin:

Helppohan se on huudella, käy hakemassa niin saat viedä rastin :P

Mulla ei ole tietoa sijainnista mutta jonkinlainen aavistus on olemassa. Pari paikkaa on tullu tsekattua mutta ei ole natsannu oikeat kyltit vielä. Kyllä tuo löytyy kerta Busallakin on tuonne päässyt :)

Noniin, löytyihän tämä ja oli ns tontunp****ssä. Itse en tuonne millään kyykkypyörällä kyllä olisi ajellut.
Sijainti on Lahnakoski-Vitsari vaellusreitin varrella lähellä Haapkosken laavua metsätien päässä.

_smaller.jpg

Itse en taida ennen jussia enää ajella eikä nyt tullut mieleen mitään järkevää, niin luovutan seuraavan rastin lisäämisen jäsenelle joka uhosi vievänsä jonnekin kauemmaksi seuraavan

Viimeksi muokattu:
Mä olisin etelän miehenä tän hakenu kissojen ja koirien kanssa huomenna aamulla (googlasin melko pitkään ja melko hyvä haju oli paikasta!) Nyt ei siis ole mitään haettavaa!? Höh!

Tässä olis nyt toinenkin hakija... (26.)
4YzcC.jpg

että jos kerran edellinen ei halua viedä uutta kuvaa niin mä voin kyllä viedä! Jos sopii?

Viimeksi muokattu:
No lähinnä tuo jälkimmäinen syy..

Minigolf otos oli Tastulan leirintäalueen kupeesta Kaustiselta
2012-07-08-007.jpg

..Ja koskapa muillakin tuntuu olevan ajoaika vähissä, ei seuraava rasti ole kovin kaukana edelisestä..

2012-07-08-008.jpg

Kaustiseltahan tuo upea kolmipyöräinen löytyi. Oma pyörä nyt ei näy kuvassa mutta eikö mene tämän kerran?

Mistäs tämä kirkollinen hökötys löytyy?

Back