• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahti, South-Ostrobothnia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Harrry
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Wille81 sanoi:
Tuo vesitorni taitaa olla haettuna jo aikasemminkin.. Mutta eiköhän sen voi jo uudelleenkin käydä, muutama vuosi mennyt jo aikaa.
Sattumus sinänsä, että AsKu haki lakarin kuvan juuri tuon kanavan vierestä Niskan padolta tuonne tornille. :paikallatuulee:

Joo mä tosiaan olin siirtänyt kuvan Halkosaaren kanavalta tuonne Kauhavan vesitornille:jippikaijee:. Löytyy kuvajahdin sivulta 30

Ja Kauhavan vesitorni.
106e55bd4b161a7cd057f97a3edba4bb.jpg

Lähetetty minun Nokia 7.2 laitteesta Tapatalkilla

Varmuudeksi pysähdyin ottamaan parikin eri kuvaa matkan varrelta, mutta kun nyt tarkistin oli molemmat jo käyty. [emoji21]

Seuraava ei ole aivan tältä päivää, mutta parempaa en nyt muutamaan päivään muuten onnistuisi hakemaan.
8382e1238985cecd104feb7691bff135.jpg

Lähetetty minun Nokia 7.2 laitteesta Tapatalkilla

Leinosen puisto, Ylihärmä
e5ix1IM.jpg

Googlasin nopeeta ennen lähtöä missä tuo voisi olla, noh ei se ainakaan löytynyt Leinosen kotitalon pihalta :p

Seuraava:
Vzy1auy.jpg

Wille81 sanoi:
Tämä kaipaisi hiukan vihjettä. Ei mitään minkä mukaan lähtisi etsimään, vain punainen rakennus.

Joo kyllä. Nyt on vain punainen rakennus 901B, mutta ei tuosta nrosta nyt kyllä ole ainakaan mulle mitään apuja. Aivan outo talo :no:

Tervehdys kuvajahtaajat
Pistin EP:n kuvajahtikohteet vuosittain erikseen oman napin taakse niin että voi ruksata eri vuodet päälle ja pois.
Tässä linkki KuukleMaps
Selvyyden vuoksi kaikki edelleen wanhan kuntajaon mukaan - ei pysy muutoon träillä.

Samaten löytyy täältä tilastoja, listauksia ym joita päivitän aina silloin tällöin, kaikki edelleen wanhalla kuntajaolla.
Olkaapa hyvät

Hieno homma että jaksat pitää kirjaa kohteista!

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla

Back