• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahti, South-Ostrobothnia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Harrry
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tässä uus

a91eebbfa94358798d8909dfb393fca5.jpg

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla

Ja uusi samalla linijalla..
578.jpg

lakari luultavasti tunnistaa heti,
muille pari vihjettä:
- edellisestä rastilta n 43 km
- seinässä numero 690
- KuukleMapissa näkyy

PS. Kyseessä siis Jurvan Sarvijoen vanha rukoushuone vuodelta 1837

OH6ZZ sanoi:
Ja uusi samalla linijalla..
578.jpg

lakari luultavasti tunnistaa heti,
muille pari vihjettä:
- edellisestä rastilta n 43 km
- seinässä numero 690
- KuukleMapissa näkyy

No en kyllä tunnistanut, mutta Viban kuvasta kyllä heti kun oli tua vanha Osuuskauppa kuvas kunnolla. Siinä piahas on monena syyskuun aamuyönä pitäny pysähtyä tupakille ja käsiä lämmittämään kun oon tullu Vaasasta töistä. Sormet niin kohmees ettei meinannut tulta tupakkiin saada

Hiukan erilainen seuraavaksi ja rajamailla liikutaan :)
Jotain käsidesiäkin tehty pienen matkan päässä.

bZOk9J5.jpg

Viimeksi muokattu:
Seuraava:
ku15Ral.jpg

Kyltissä "Nuorisovuoden metsikkö 1985".
E: Ehkäpä hiukan vaikea pelkästään kyltillä, Ilmajoen akselilla...

Viimeksi muokattu:
Viba sanoi:
Muistaakseni tie 701 Ilmajoen länsipuolella jos joku haluaa yrittää löytää.

Ajoin tuon läpi hiljakseen, mutta en vaan löytänyt:itkupilli:. En toki joka metsätiellä käynyt edes katsomas :no:

lakari sanoi:
Ajoin tuon läpi hiljakseen, mutta en vaan löytänyt:itkupilli:. En toki joka metsätiellä käynyt edes katsomas :no:

Ajoin saman läpi aiemmin, mutta eipä osunut silloin omaankaan katseeseen.

Ajoin nyt vielä kertaalleen tien läpi ja kävin muutamas metsäpolun päässäkin, mutta ei tätä löydä!
Olis kyllä kiva että rastit olis sellaisia jotka löytyis kohtuu helposti googlaamalla tai olisivat muuten tunnistettavia paikkoja. Loppuu ilo tästä hommasta jos pitää alkaa metsanhoitoyhdistyksiin ym ym paikkoihin soittelemaan ja kyselemään josko olis tietoo...

Mä nostan nyt kädet ylös tämän kans.
Harmi kun nämä kolmen pohjanmaan alueen rastit eivät juuri liiku nyt kun olis aikaa ajella...

Uskoisin, että se olis tuolla. Kuva google mapsista. Ilman vinkkiä tiestä en edes viitsinyt alkaa etsimään..
4ce92906c2d0dd519e9acf184bc3d878.jpg

Lähetetty minun Nokia 7.2 laitteesta Tapatalkilla

Käykää nyt joku tuo ettimäs ja laittakaa rasti jonka ihminenkin voi löytää [emoji41]

Back