• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahti, South-Ostrobothnia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Harrry
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
OH6ZZ sanoi:
Samanlaiset kelit kuin marraskuussakin.
Hyvät ajokelit - aurinkovisiirikin piti välillä laskea alas.
Ei tullut pyöriä vastaan.

pic_161.jpg

Mun eka, muttei varmaan vimppa:jippikaijee:

Kuortaneen kirkkohan se siinä

WP_000977.jpg

Viimeksi muokattu:
harrih sanoi:
Juurikin tulin kuvan kera tuolta Kuortaneelta, vaan toiseksi jäin :rant:.
Et vaan vastaan, kuten ei muitakaan.

:grin: Ja mullakin meni varmaan kaks ja puoli tuntia ennen kuin sain kuvan tänne ku en vaan osaa kännykällä sitä laittaa. Ei kyllä ääsjoki - kuortane välillä pyöriä näkyny.

No tässä olisi nyt sitten seuraava kohde löydettäväksi.
Kuvan otto matkalla ajoin ohi yhdestä hemmosta joka hiihti samaa tietä millä ajoin

... no se meni kyllä rullasuksilla :)

WP_000978.jpg

Viimeksi muokattu:
harrih sanoi:
joku muu saa noutaa, taitaa olla sama rasti kun olen itse joskus laittanut :right:

Jahti 2014 on alkanut :wanna:

No mä kyllä katoin listasta enkä tätä ainakaan siinä nähny, mut pitäiskö vaihtaa uus jos on jo kerran ollu?

No kyllähän se siitä listasta löyty kun oikein tarkkaan aloin tutkimaan... Laitanko uuden?

Viimeksi muokattu:
lakari sanoi:
No tässä olisi nyt sitten seuraava kohde löydettäväksi.
Kuvan otto matkalla ajoin ohi yhdestä hemmosta joka hiihti samaa tietä millä ajoin

... no se meni kyllä rullasuksilla :)

Pakko olla utelias ja kysyä, jotta oliko se hiihto Jamppa liikkeellä Simpsiön takana Länsikylän hiekkateillä?

jaska_73 sanoi:
Pakko olla utelias ja kysyä, jotta oliko se hiihto Jamppa liikkeellä Simpsiön takana Länsikylän hiekkateillä?

Ei kun pikitiellä kitinojan ja liipantönkän risteyksen välillä, oliskohan ollu siinä malkakosken suuntaan kääntyvän risteyksen paikkeilla...

Seuraavalle kohteelle tuleekin kolmisen kilometriä päällystämätöntä suuntaansa. Mutta vaikka Gixxerillä päästelis kun on leveetä torpparin asvalttia. Ja tämä siis pohjoisen/koillisen suunnasta lähestyessä, muualta ei vielä kannata katupyörillä yrittää.

Jahti3123_zpsca50f06e.jpg~original

95 porrasta...

Kauhava Saarimaan näkötorni - kartta
pic_166.jpg

Ja seuraava, yllätys.. ei kirkko vaan mettän keskellä tasaasta lakiaa niinku lentokenttä..

pic_167.jpg

Vihije
Yksi Harrryn 2011 rasti aiva lähellä

OH6ZZ sanoi:
Kauhava Saarimaan näkötorni - kartta
pic_166.jpg

Hitsi en pystyny laittaa kuvaa heti kun olin paikalla klo 13.40. Ethän vaan tullut vastaan pernaan risteyksestä parisataa metriä härmään päin ja moikkasit org morolla?

Back