• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahti Eurooppa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pyh
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Löytyisiköhän tämmöinen:

Kuva on vuodelta 2014 ja LADA-edustusta tuolla ei taida enää olla, mutta Fordin edustus löytyy. Huoltoasemabrändikin vaikuttaisi vaihtuneen.

boxteri sanoi:
Löytyisiköhän tämmöinen:

Kuva on vuodelta 2014 ja LADA-edustusta tuolla ei taida enää olla, mutta Fordin edustus löytyy. Huoltoasemabrändikin vaikuttaisi vaihtuneen.
Jaahas, minä ja mun pärrä on kuvassa ...ja luulen muistavani kylän vaan varmaksi en vielä sano...ans kattoo jaksaako ja ehtiikö tutkia kuvia ja paikkoja

Viimeksi muokattu:
Alpenpassbiker sanoi:
Auto Schwarzer ja huoltoasema Baijerin Warngaussa?
Boxteri vahvistanee, mutta juurikin siitä kohtaa mapsia just katselin ja olen aikas varma ,että sepäs se on.

Tähän liittyy tarina. Alpeille oltiin menossa, ekaa kertaa pyörillä. Edellispäivä ajettiin Tukholmasta Tanskan siltojen kautta pohjois-saksaan n.1000km . Nyt sieltä tokana ajopäivänä Munchenistä pois motareilta pienemmille teille ja kohti Tegernseetä. Ilta. Bensa alkoi olla vähissä. Meille yllättäen pikkukylien huoltsikat ei tuolloin toimineet kuten suomessa,kortilla tai setelillä vaan ne oli kiinni. Piti muuttaa reittiä kohti lähintä isompaa paikkaa mistä arvelimme bensaa saavamme ja tässä oli se asema. Vielä pikku ajo ja sitten majapaikkaa etsimään ja Tegernseestä se löytyi. Se oli toinen n 1000km ajopäivä. Sieltä sitten kohti Grosslockneria yms..varsinaisille kohteille.

No, jospa jatketaan sitten samalla teemalla, eli mistä mahtaa löytyä tämä huoltoasema?

QsCbuXyufiAEpJgFqRPgbUCRGwsfe-O2V8IaXceOzLpJbFP23Kn6hiCDJd6RpXgbxB_t4UaQtaJsjocuQML5bjyQqQ85s_IMaJ9WANSJciQ1_k2FZm9YXS4SIAJs3rAq8IgMcY3MhkW6AdbSMZwrCDWE6aNp5Ux-3LNHX7XRv8XU7m_13ED1iRlmdH4RGWT1QUHdolVt4JZfCoECc08J2OoKGVycek9-DMB37n_V2Vom_S6nieZVVGqysgsyHdzMR269mpdIae01GPadn24kzgBaBEs5K9WqQ0BPMt2mAgbd37WE3vzFAQSdwl_VG6AVWpMNduHPVflfvsjNAuOo4N3TCnz6rp1Znzmnh2dUiqQUhru654qN1jb8KHaVzvcAvscrzIje4aFoXQqRnJRfO3CF9JxDWu1jJG488v-Mx3Mnx-FHfe5mWmrzTjqBxavr58bMIok-f0BzswHbtvby0U4ZZVWXz08F-2KdkH0xgFVvwkkrqbmpU3pEf4jlvOeyoAT5bRXmFX83zm90xGAmAbdshrOBYP7m4v5LZgGvupcYh6lFeLYzRMErbYS2jQvT-8kYDOBSx1GMvD5WyhA9B0GcNDwYs68tkMRVg4blc0KohCCUTk8zHEO2RpRPwhFgScVVr-9a5JJv0oR-nH8_x2Ib6iyMnt7K9X4tJB6xogUuo8QKq3NPTozn25yaew=w834-h625-no

Alpenpassbiker sanoi:
Kyllä, kysymys on juuri tuosta Shellistä! [emoji106]

Uusi kuva on Kuohijoen kylän uimarannalta Pälkäneellä.
Arvasin , että sinä tämänkin tiedät, on kesäpaikkasi lähellä, näin muistelen. Kuva viime kesältä.

Ollaan taas Edelweisssplitzellä, Grosglockner, Itävalta.

Joku muu saa laittaa seuraavan kuvan mun puolesta.

Go-Za sanoi:

Bongataan tämä tästä pois kun täällä on vierailtu ainakin kerran aikaisemmin ja mun tietokoneen taustakuva on kyseiseltä passolta tosin se kuva on Grand Fondin jäätikön suuntaan.
Col de L'Iseran on siis kyseessä.

Ja koska olen varma sijainnista laitan uuden kuvan ilman kuittausta.
Kyseessä ei ole passo, passoja toki löytyy jos lähtee tietä pitkin takaisin ja myös vasemmalla olevan nyppylän päältä niitä löytyy.
Tiestä en ole nähnyt täällä juttuja tai kuvia, joten se ei liene kovin tunnettu.
Tosin tuossa lähellä on erittäin kuuluisa tie ehkä jopa oman tyyppisensä kuuluisin ja myös tämä tienpätkä kuuluu erääseen vähemmän tunnettuun lenkkiin joka on tosin markkinamiesten toimesta brändätty ja sille löytyy netin syövereistä omat sivutkin. Ja tästä brändätystä tiestä löytyy muutama viesti tältäkin foorumilta.
Vastaukseksi riittää tuon kuvassa näkyvän padotun järven nimi tai mitkä kylät ovat paikan molemmin puolin. Googlen tienäkymä on käynyt kuvaamassa tämän pätkän.
apenniinit_cerreto.jpg

Vihje1: Joku kartta tai navigaattori kertoi, että tie päättyisi muutaman kilometrin päähän tuolla kuvaajan selän takana. Siellä toki on viimeinen kylä tien tällä osuudella, mutta tie ei pääty, se toki kapenee kylän jälkeen ja jossain vaiheessa tulee hiekkatietäkin vastaan.

Viimeksi muokattu:
Hei, se ladattava tiedosto kannattaa nimetä uudelleen. Jää muuten turhan hyvät vihjeet kohteen etsimiseen. :grin:

Back