Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaahas, minä ja mun pärrä on kuvassa ...ja luulen muistavani kylän vaan varmaksi en vielä sano...ans kattoo jaksaako ja ehtiikö tutkia kuvia ja paikkojaboxteri sanoi:
Boxteri vahvistanee, mutta juurikin siitä kohtaa mapsia just katselin ja olen aikas varma ,että sepäs se on.Alpenpassbiker sanoi:Auto Schwarzer ja huoltoasema Baijerin Warngaussa?
Alpenpassbiker sanoi:Auto Schwarzer ja huoltoasema Baijerin Warngaussa?

Arvasin , että sinä tämänkin tiedät, on kesäpaikkasi lähellä, näin muistelen. Kuva viime kesältä.Alpenpassbiker sanoi:Kyllä, kysymys on juuri tuosta Shellistä! [emoji106]
Uusi kuva on Kuohijoen kylän uimarannalta Pälkäneellä.
Kyllä vain, kuvassa Kuohijoen kyläyhdistyksen Kustaan sauna.Alpenpassbiker sanoi:Kyllä, kysymys on juuri tuosta Shellistä! [emoji106]
Uusi kuva on Kuohijoen kylän uimarannalta Pälkäneellä.
rantave sanoi:Arvasin , että sinä tämänkin tiedät, on kesäpaikkasi lähellä, näin muistelen. Kuva viime kesältä.
Go-Za sanoi:No tässä:
![]()

No helpotetaan hieman. Kohde ei ole passo Cerreto eikä olla Apenniineillä.A88 sanoi:Hei, se ladattava tiedosto kannattaa nimetä uudelleen. Jää muuten turhan hyvät vihjeet kohteen etsimiseen.![]()