• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahti Eurooppa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pyh
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No siinä tapauksessa tässä on sitten uusi kuva. Vihje: tältä tekojärveltä tie jatkuu enää muutaman kilometrin päättyen laskettelukeskukseen.

5oHNU90r7diU7rs73niO1XwctsfRjAhrfUpUU8zKWV9nXW_NGspvHEUnWTm2tfW0esQnA0lcE5b9mQjqQcnZ_9MIdwNmpPIYJAk3sqvX7pGue1ClGiwsleHp11bFmDstE9EU-xv1kgz4gp3HEJcQllx9Zsmz1Nmmj7S06o8xUDO0l_FcwAfo-iPVeH2HAfjYgoCxpqfmODum_6rpuWFjhZAFHswQvWXVOsefBzxVfKBjR8jU5XpbIpCNJzp_cuFirtmGvdOt9ftH9g4KiKHAHXhZLz8TakBF_j7Ku-oIQxQB_vo-c9QOjUksE2_Tqrp5xGDv-ifoUxjJTm750tjshunDG27ESRKYi2utwqurHB9XUWocO4rl87v7kRQB4Dq_G2tiLtfFv0fGEACXu_QgsWOjwZj8J1uQyKcxdomOwbkuHY8OqcKzbrhsfwzxiyKjIsl_XLxseHDJNf9gFOiUXawDc14KHRKvG3wJOzd55ZaAMGsYqtxQv7eyejqPz-IiAnGJk5RHGwWuYkMN0AqBqhQRhdHsiRD2buvxLQtdYTa_avdkd8XOol2eQl1b4W5zcb7jwtHfp_vztVhtXfmVmFBNqgzbU6ZlxyjkEj893iWuToLgZaq8_u2IUnooCPJd_moReXDe8f004hxCqaMV3d1IhvI0o46FFAQ5cL-_qpro74q4LdbNkV7-uwH3=w834-h625-no

No löytyihän se sieltä! Ötzi muuten löytyi kirkon takaa nousevan vuoren rinteeltä vuonna 1991. Schnalstalissa kannattaa ilman muuta poiketa ja vaikka yöpyä. Mukava, rauhallinen paikka, josta ei ole kovin pitkä matka esim. Stelviolle. Suosittelen!

Ei olis ilman Ötziä auennut mulle.
Huomenna ei taida ehtiä "tuomaroida", eli pistetään riittävän helppo...menee niinkun nopeuskisaksi.
pYjGcF7.jpg

qeanu sanoi:
Ei olis ilman Ötziä auennut mulle.
Huomenna ei taida ehtiä "tuomaroida", eli pistetään riittävän helppo...menee niinkun nopeuskisaksi.
pYjGcF7.jpg

Reschensee italia

ja tää oli helppo

Pupun rastien oivaltamista helpottaa aika paljon tiedostojen nimeämissysteemi, esim. yllä "grossklok.jpg"... :D Varmaan selaimesta riippuvaista, mutta mun näyttää suoraan kun liitettä klikkaa

TIJ sanoi:
Pupun rastien oivaltamista helpottaa aika paljon tiedostojen nimeämissysteemi, esim. yllä "grossklok.jpg"... :D Varmaan selaimesta riippuvaista, mutta mun näyttää suoraan kun liitettä klikkaa

No kato peeveli, niin näyttäis jotkut tekevän. Pitää nimetä noi kuvat uudestaan, ennen tänne laittoo :blink:

Back