• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahti Eurooppa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pyh
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Miikaael sanoi:
Mistäs tää?
cf5bcd07487914747c1f77b6eeb4fd48.jpg

Tämä vois olla Sloveniasta, Bled-järvi ja siellä saaressa Marija-kirkko.

Alkaa pikku hiljaa helposti tunnistettavien kohteiden kuvat olemaan kortilla, muuta koitetaan tällaisella.

eu16.jpg

Alpenpassbiker sanoi:
Olen pyörinyt paljon Garmischin ja Oberammergaun suunnalla ja sen perusteella voisin arvata, että kuvassa on Oberaun Shell.

Aivan oikein, pariin otteeseen tullut tuossa pysähdyttyä kun on sopivasti muutaman kilometrin päässä missä autobaana alkaa/loppuu.

Vihjekuvassa oleva gasthof sijaitsee hieman alempana ja sen terassilla voi nauttia lounasta upeista maisemista nauttien. Alkaako jo näyttää tutulta?

5MTT9HBik6UKkfMfjvHKLEyRBpEfqNVtClA3apgRZxVE26mNuZbMyvThJBzvK7OzRecYrtXvNPRUbIAaGpD_-CKAovgDEj49BHU684rSTwheXSTjUadoJH-QHGXBhyKjYfDX9o1QYfs-U30qcjI8n0f51TieJZi2GuWZcA9xUsWH9_DMciIdiR_NXynB2prgXZOgQlzzSlTAuMoLAMG93xvxlrC9QtAShk9jVlw-7Glk4gOCLVtuG0vP6la1NL5Qeq08muT8rxoLuoeeTYY5IzrtC4_w4Xyrowl4xPRS4G6Jmy7w64jE4JODmgfofAEW4NHnxEwUj3O8_GqvJkIK3neV5U5vVSvHQtuMbY0ZCcVXt7bnuN_-DwOBhDZbU-Dv5BcvXTBwVnfmtksj967PI6OYnsnCSmMgPN7tb2miwiXMnellh-01SJivequuKemAW-S-ZPndttLr5PMmeDGPcH3MFbqRfkmZlVLBGfA0Gci614FRysR04QlnjcPs_rtdJozvIDLGUWoHmmLCKkiyuQJ8wIxWqsJp5G9UWePRjOtr99XZ1bGoecuqIgVW0n52gmOlPlc9aBwOr2ff0VfSidrQSIkcEY2o9AisoWP2sAl7Wy0_StqeJJRaMSCQLBAQ7e_F3uVW81WJWT1PUFeAn6tFoQSmCLd1Ti-7c0X75ZwBdJQ3eHQ-EOzSyKTK=w490-h368-no

Timmelsjoch näiltä main
Ja ravintola viimeisessä kuvassa on Gasthof Hochfirst

Katsotaan sitten jos joku tunnistaa seuraavan paikan
eu17_1.jpg

Tuolla ylempänä tämän näköistä kivenmurikkaa
eu17_2.jpg

TXJnL8k.jpg

Tää on helppo kun sanon, ettei tuossa ole rajamuodollisuuksia,mutta rajan ylityksen jälkeen ajoneuvosta ei saa nousta,eikä tieltä poiketa ennen seuraavan kerran rajan ylitystä.

rantave sanoi:
TXJnL8k.jpg

Tää on helppo kun sanon, ettei tuossa ole rajamuodollisuuksia,mutta rajan ylityksen jälkeen ajoneuvosta ei saa nousta,eikä tieltä poiketa ennen seuraavan kerran rajan ylitystä.

Värska-Ulitina (178) maantie kaakkoisvirossa? näillä main? Tai siis venäjällähän tuo on.

siraulu sanoi:
Värska-Ulitina (178) maantie kaakkoisvirossa? näillä main? Tai siis venäjällähän tuo on.
Sepä se. Itse asiassa tolpan ohituksesta alkoi viime kesänä mun eka Venäjän matka, eikä se ollut kun noin 1km mittainen.

Tässä vielä karttalinkki kun tuo street view näkymä ei ainkaan mun puhelimessa näytä sijaintia, kylläkin kuvana oikean paikan.

Lähellä paikkaa Värska-Ulitina, Lutepää, 64013 Võru maakond, Viro
https://maps.app.goo.gl/HkbUn7v66XWdXnXCA

Back