• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuulutko johonkin moottoripyöräkerhoon!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mixu71
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kuulutko johonkin moottoripyöräkerhoon! - Jos et, onko siihen jokin erityinen syy?

• En kuulu.

Ääniä: 1 33,3%
  • Olen ajatellut asiaa.

• Kyllä kuulun.

• Ei tarvetta.

Ääniä: 0 0,0%
  • Jos kaverikin liittyy, niin kyllä minäkin.

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    3
KMC, erittäin sekalainen seurakunta erilaisia moottoroitujen kaksipyöräisten käyttäjiä. Toimintaa riittää joka lähtöön - saa valita, missä haluaa olla mukana. Tallilla on hyvät välineet mopon ropaukseen ja osaavaa apua saa aina.

Enpä vielä kuulu, mielelläni liittyisin, kunhan löytys hyvä kerho tästä keski-suomen alueelta, joka ei kato sporttipyöriä vinoon =)

Jeps, kuulun.
sport05.gif

Mukavaa teamia , tapaa "hengen" heimolaisia...
tounge.gif

Kyllähän sitä löytää joka kevät itsensä maksamassa sitä jäsenmaksua...
smile_org.gif

Mukavaahan se on pyöriä samoja hulluja ajatuksia jakavien ihmisten kanssa  
062802moto_prv.gif

En kuulu. Ei ole sellaista syytä miksi olisi koskaan ollut edes harkinnassa. Omillaan ollaan toimeen tultu ja jos on tarve käydä morjestamassa porukkaa, niin sen kuin vain menee niiden tallille tai sitten kutsun perusteella. Päiväkerho taisi olla viimeisin kerho missä olin ja sekin aivan pakon edestä vanhempien päätöksestä, sieltäkin karkasin niin monta kertaa, että lysti loppui lyhyeen.
cool.gif

Kuulun, mutta se on enemmän semmoinen kaverikerho, johon olen päätynyt miehen kautta. Pyörän merkillä taikka mallilla ei oo väliä, mutta enemmistöhän noista taitaa sporteilla ajella. Meitä matkaenduristeja on kaks...

LBC, kerhon kautta tullut paljon hyviä tuttavuuksia. Lisäksi ajeluseuraa löytyy aina kun tahtoo..

Back