• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuulutko johonkin moottoripyöräkerhoon!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mixu71
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kuulutko johonkin moottoripyöräkerhoon! - Jos et, onko siihen jokin erityinen syy?

• En kuulu.

Ääniä: 1 33,3%
  • Olen ajatellut asiaa.

• Kyllä kuulun.

• Ei tarvetta.

Ääniä: 0 0,0%
  • Jos kaverikin liittyy, niin kyllä minäkin.

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    3
En kuulu - ainakaan vielä. Harkinnassa on ollut kylläkin....
nixweiss.gif

Kuuluin ennen mutta meni tuo hinnoittelupuoli vähän yli eikä tuo kerho tarjonnut mitään näin lapsi perheelliselle.

Kaveri porukalla ollaan vaan Nuuxwille:läisiä mikä ei ole mikään kerho vaan ....
062802moto_prv.gif
cool.gif

Kuulutko johonkin moottoripyöräkerhoon!, Jos et, onko siihen jokin erityinen syy?

Melko erikoinen kysymyksenasettelu. Kai se nyt on niin päin että pitää olla joku syy liittyä?

Vai paistaako tässä nyt läpi asenne että legendaariset "tosimotoristit" kuuluvat aina johonkin kerhoihin..?
lookaround_orig.gif

Hei, tosimotoristeista ei ole muistettu vähään aikaan väitellä.
idea3.gif

Ovat kai jääneet raukat kukkahattujen ja vetomiesten jalkoihin kylpemään Delvacissa tissejä miettien.
tounge.gif

Noitahan riittää:

Triumph Club Finland - Suomen Triumph-merkkikerho
R.O.C.S - Rocket Owner Club Suomi
Roil´s Mc - Rankka Orkesteri Ilman Laulajaa

Niin ja .ORG...

Kyllä ehdottomasti kuulun. Mä käyn aina kun on mahdollista prätkä kerhossa. Se on mukava kohtaus ja tapaamis paikka. Siellä saa uusia motoristi kavereita ja näkee mahtavia prätkiä. Ja sieltä saa tieto taitoa. Siellä voi ajaa porukoitten kanssa moottoripyörä letkassa ja käydä ajelemassa ulkomailla. Se on jännää ja hauskaa puuhaa. Odotan sitä, että mä pääsen taas ajamaan yötön yön ajelua juhannuksena. Sen jälkeen me paistetaan makkaraa. Kotiin on sitten mukava ajaa yksin ja rauhassa. Välillä en muista käydä kerholla kun on työkiireitä mutta yritän käydä siellä ahkerasti. Mutta yleensä mä ajelen yksinäni koska se ajaminen rentouttaa mukavasti kun on ollut työkiireinen päivä.

sport05.gif

No kyllä kerhoon kuuluminen on tuonut "syvyyttä" harrastukseen, uusia tuttuja, uusia... no ei harrastuksia mutta aktiviteettejä kuitenkin, "leluralleja" ja lastenkodin skidien ajelutusta, kutsuja sinne ja tänne kahvittelemaan, saunailtoja sun muita viettämään ja muuta pientä.
Aika helvetin onttoa olisi ilman kerhoa, pakko myöntää.

Road Runners Kouvola ry

Mukavaa porukkaa, hyvät kerhotilat pyörien rassaukseen ja muutenkin, bileitä, tapahtumia ja muuta kivaa
smile_org.gif

Kuten allekirjoitus kertoo, niin Gospel Riders on kerho. Toimin vaimon kanssa Helsingin aluevastaavana.
smile_org.gif

Back