• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuulutko johonkin moottoripyöräkerhoon!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mixu71
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kuulutko johonkin moottoripyöräkerhoon! - Jos et, onko siihen jokin erityinen syy?

• En kuulu.

Ääniä: 1 33,3%
  • Olen ajatellut asiaa.

• Kyllä kuulun.

• Ei tarvetta.

Ääniä: 0 0,0%
  • Jos kaverikin liittyy, niin kyllä minäkin.

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    3
Kyllä kuulun. Valitsivat minut oikein kerhon hallitukseen,
eli pyrin olemaan luottamuksen arvoinen.
smile_org.gif

Työpaikan mp-kerhoon, jonka kanssa joku pikkureissu kerta vuoteen. Muuten en niin kauheesti kaipaile mitään kerhoilua. Moottoripyöräily ei ole mulle sosiaalinen harrastus vaan tie omaan rauhaan.
smile_org.gif

Mä kuulun vielä pariinkin kerhoon, mut olen jättämässä kerhot taakseni ensi vuonna. Mä olen lähinnä hakenu kerhoista sekä asiantuntemusta että "henkistä" mopokotia. Ensinmainittua on löytynyt, jälkimmäistä ei niinkään. Nykyisin oma talli on se "koti", josta löytyy molempia, joten huomasin etten taida enää tartteta mitään merkki- tms. kerhoa. (Musta .org on eri asia, täähän on mopoforum.) Lisäks lähes jokaiseen ihmisten yhteenliittymään, mihin liittyy valtaa (tai kuvitelma siitä), tuntuu myös kuuluvan valta- ja muut taistelut, ja ne on niin B-O-R-I-N-G....  
ghostface.gif

Tosin kerhoihin kuulumisesta on ollu se hyöty, et nyt on mopotuttuja jumalattomasti...  
062802jumpie_prv.gif

En kuulu mihinkään mp-kerhoon.
Lehdessä luki,että kerholaiset ovat sellatsia rikollisia.

sanoi:
Moottoripyöräily ei ole mulle sosiaalinen harrastus vaan tie omaan rauhaan.

sport05.gif
LBC, liityin kun ajattelin sosiaalistaa itseäni, mutta vaikealta se tuntuu näin vapaa-ajalla - sitä kun työkseen joutuu olemaan sosiaalinen kukkahattu
biggrin.gif

En , olisiko muka syytä.

Olen kyllä kuullut niistä ämseehelvetinperkeleistä vai mitä ne nyt oli..

Back