• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuopion mopokaupat/huollot?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BMC
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Yamaha Centerissä tuntuis olevan homma hanskassa ja tavaraa hyvin tarjolla. Muutamia pikkujuttuja ei löytynyt muista Allright-edustamoista Kuopiosta mutta Volttikadulla oli.

Siinä ois potentiaali saada ihan mukavankokoinen mp-ostari, kun olisi enemmän pyöriä ja muuta oheissälää.
Minuakin harmittaa se ettei heillä ole muuta kuin Allright.
Ainakin STORMia kaipailisin.

Silloin kyllä taitasi tavita puolet lisää tilaa...
Ne veneet H**vettiin sieltä kokonaan.
idea3.gif

Hanxissa itse olen saanut ystävällistä palvelua. Lupasivat ommella nahkatakkiakin pienemmäksi, jotta sopisi paremmin vartalolleni.

Ainakin minun kohdalla "palvelu kannattaa" tyyli on johtanut kypäräkauppoihin Yamaha-centerissä. Halusin tietyn värisen kypärän. Yhdessä toisessa liikkeessa vaan todettiin, ettei hyllystä löydy, ja asia jäi siihen. Jammusentterissä sen sijaan katsoivat netistä ja tilasivat oikean värisen = kaupat.

Ja toisen kerran. Jammusentterissa oli kiva takki mutta ei kokoa. Lupasivat tilata oikean kokoisen hyllyyn. En ollut kait kauheen vakavissani, koska kävin vasta viikkojen päästä kattomassa. Takki oli tilattu ja myytykin jo. Tilasivat saman tien uuden ja soittivat perään, että se olis nyt täällä kokeiltavana. Kaupat tuli taas.

Huoltoon täytyy viedä oman fillarin merkkiliikkeeseen.

:orgmp:haloo ei motokattia ole edes enää... pitkänen paras jos pyörää ostaa ja sinne aleksin puheille niin hinta kohdallaan... motorim ok huolto...

Tässä olen katsellut ajokamoja ympäri Kuopiota ja kokeiltu on Pitkänen, Motokatti ja Yamaha-center.
Käys tsekkaa Hanxin myymälä Oravikoskella. Ei ehkä laadulta Rukkaa tai MP-Asua mutta sanoisin että hinta-laatusuhde ajokamoissa kohdallaan.

Palvelusta en tiedä --> ekalla kerralla ostin itse aivan liian lyhyillä lahkeilla housut ja tähän huonoon päätökseen oli osuutensa kyllä pakkomyynnillä/käyttivät hyväksi tietämättömyyttäni. Myyjät kyllä mukavia ja asiallisia ja hinnoissa on pikkuisen tinkimisen varaa ainaski ajokauden ulkopuolella.
Viikonloppuna kävin Hanxilla aukomassa lompakkoa ja meininki poikkesi kyllä täysin noista Kuopion putiikeista. Palvelua oli huolimatta siitä että melkoinen mellakka siellä oli ja väkeä kuin pipoa. Savolaisen lupsakkaa toimintaa ja mukaan tarttui sitten sekalaista rompetta.
bowdown.gif

Viikonloppuna kävin Hanxilla aukomassa lompakkoa ja meininki poikkesi kyllä täysin noista Kuopion putiikeista. Palvelua oli huolimatta siitä että melkoinen mellakka siellä oli ja väkeä kuin pipoa. Savolaisen lupsakkaa toimintaa ja mukaan tarttui sitten sekalaista rompetta.
bowdown.gif
Joo Hanxilla on hinta/laatusuhde kohdallaan, ei ole kauhean kallista mutta olen tuossa tuon oman 2-osaisen nahkiksen kanssa miettiny... se on ollu ny päällä about 2000 km, ja vähän tuntuu huonolta nuo olkapään suojat. Eli vaikka takki on suht napakka niin ne suojat elää siellä sisällä.

Pitää sanoa tuosta kun siellä Hanxilla käy, ottavat ainakin jatkossa huomioon! Ehkä.
062802jumpie_prv.gif

Pyörä ja Mopo jatkaa Motokatin perinnettä.
Sama palvelu ja ei-oota hyllyssä...
nixweiss.gif
Onko näin tuon Pyörän ja Mopon kanssa? Miten siellä huoltohommat toimii?

Ilmeisesti Iekin huolto on paras paikka viedä Suzukinsa huoltoon? Oman kaupungin huoltoliiikkeestä ei nyt huonoa muttei hyvääkään kokemusta ja mieluummin sen 80km vaivaan itseäni jos tiedän että silmäteräni saa hyvää huoltoa...
sport05.gif

sanoi:
Onko näin tuon Pyörän ja Mopon kanssa? Miten siellä huoltohommat toimii?

Minä ainakin sain ymmärtääkseni asiallisen ensihuollon. Ja siellä neuvottiin, miten ite voi ottaa katteita auki.

Suzukillesi suosittelen huoltopaikaksi Mototrimmiä.
Saanko kysellä perusteluja Mototrimmistä? Ei ole valtuutettu huolto, sen ei ole väliä, mutta kovin vähän tuosta on tietoa missään... Eli jos ei tiedä niin mieluummin vie "merkkihuoltoon".

Oma kävi nyt Iekillä, ja palvelu oli hyvää. Taitaa mennä sinne myös jatkossa jos tarvetta on.

Renkaat hain ja tulen hakemaan jatkossakin susimoottori.fi .hinta kohdallaan ja saa tilattua muitakin renkaita jos malttaa odottaa hieman..
buttrock.gif

Niin, onkos kellään JRT racing servicestä kokemuksia...???Ruotsalaisen Jaska vaikuttaa ainakin todella asiakaspalveluhenkiseltä ja asiansa osaavalta kaverilta, eikä nyt hinnatkaan mitään motokatin tasoa ole!

Motokatista puheenollen... siihen paikkaan en mene kuin pakon edestä vaikka kuinka olisi aprilian valtuutettu, sen verran paljon olen saanut siellä asioiden hoidosta tapella, prkle! vidduilevat vielä kaupan tekijäiseks... ja edelleenkin myös tarvikepuolella asiakaspalvelu on siellä tuntematon käsite! Kaipa sieltä pitäs ostaa vähintään 5 uutta kikseriä että sais inhimillistä kohtelua... Todella kummallinen lafka kaiken kaikkiaan!!!  
confused_orig.gif
JRT-racing servicestä positiivisia kokemuksia, pyöräni oli siellä rungon tarkastuksessa ja kolarikorjauksessa. Siihen tuli teetettyä muutama homma myös kolarikorjauksen ulkopuolella ja hyvin onnistui, kohtuuhinnalla ja hyvällä palvelulla. SUOSITTELEN!

Mikäs tämä on? "LT Probike Oy Liipasintie 5"
Tulee nimi vastaan aina silloin tällöin mutta hiljasta on paikanpäällä...

Back