Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä se MPA muutti Iisalmeen, muttei se minkään kravattiherrojen takia sinne mennyt ja ei kirjoitella minkään huhujen perusteella.MPA muutti Iisalmeen. Kravattiherrat olivat käyneet kertomassa, että olis lähärön aika.![]()
Suizait:Kyllä se MPA muutti Iisalmeen, muttei se minkään kravattiherrojen takia sinne mennyt ja ei kirjoitella minkään huhujen perusteella.MPA muutti Iisalmeen. Kravattiherrat olivat käyneet kertomassa, että olis lähärön aika.![]()
Joo, tämä kyllä itselläkin on mielessäni käynyt, siis ajo Iisalmeen. Kun varmistus tulee, että P.Ahonen on liikkeen sinne Iisalmeen avannut. Ellei sitten Kuopijosta löydy yhtä tasokasta huoltoa (hinta/laatu)...? Ehdotuksia?Suizait:Kyllä se MPA muutti Iisalmeen, muttei se minkään kravattiherrojen takia sinne mennyt ja ei kirjoitella minkään huhujen perusteella.MPA muutti Iisalmeen. Kravattiherrat olivat käyneet kertomassa, että olis lähärön aika.![]()
Tuo kirjoittamani on aikas tarkka kopio itse yrittäjän suusta.... Joten se siitä!!
MPA on yksi niistä harvoista hyvistä mopokaupoista, jossa kyllä asioin vaikka paikkakuntakin muuttuu. Varmasti kauppa käy Iisalmessakin!
Muutaman kerran olen yrittänyt soittaa, mutta numeroon ei saa yhteyttä.Missäspäin Iippolaa MPA majailee?
Onkos puh.numero edelleen sama?
Ehkä nyt on perustettu ensimmäinen salainen mp-huolto: ei asiakkaita, ei jonojakaan!![]()
Joo ja pyöriä oli jonossa ovelle asti odottamassa huoltoon... kiirettä kuulema pitää.Ehkä nyt on perustettu ensimmäinen salainen mp-huolto: ei asiakkaita, ei jonojakaan!![]()
Tai sitten asiakkaita riittää mainostamatta![]()
MPA:n nettisivut tosiaan ovat vielä Kuopion tiedoilla, mutta uteliaana kävin katsomassa Iisalmen liikkeen ja sieltähän se löytyi, 'jalkapallokuplaa' vastapäätä. Chipin laittama numero on tosiaan firman ovessa, korjaamon puoli vielä vähän työn alla mutta myymälä jo ihan toiminnassa.
Enkä muuten ollut ainoa asiakas käydessäni![]()
Ei HD-Sentterin porukoita ihmeemmin sähköpostitiedusteluihin vastaaminen kiinnosta .Harrikka puoti:
Ei ehkä ihan minun kauppa, mutta sieltäkin varusteita olen ostanut. Hyvä palvelu oli vaikka japsi kyykyllä pihaan tulinkin.
-emjei-
Tuo HD-Center sijaitsee Helsingissä ja Harley-Davidson of Kuopio on tietenkin Kuopiossa. Omakohtaiset kokemukseni Kuopion hd-liikkeestä on aika negatiiviset ja pyöräni on kyllä japsi valmiste, mutta en tiedä vaikuttaako se palveluun.Ei HD-Sentterin porukoita ihmeemmin sähköpostitiedusteluihin vastaaminen kiinnosta .Harrikka puoti:
Ei ehkä ihan minun kauppa, mutta sieltäkin varusteita olen ostanut. Hyvä palvelu oli vaikka japsi kyykyllä pihaan tulinkin.
-emjei-
Parikertaa jo soitellutkin ja pyytäny vastaamaan täs viikon aikana mut ei kuulu mitään .
Minkähän vuoksi tuo Motopörssi on oikein kehitetty , eiköhän kaupantekoa varten noin alustavasti .