Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
andestone sanoi:Eli jos ois ollu pinkka kunnossa ja sosiaalisesti korkealla. Renkaat tip top ja birssikin brännyy. Olis tuomio ollu isompi? Varsinkin jos alla bemmi tai vastaava....
andestone sanoi:Niinpä! Tosin kuka on vastuussa, että autossa on paskat renkaat?
[/QUOTE]Kone sanoi:QUOTE=GuessWho;6134101]Mun yks parhaista kavereista on liikenneopettaja ja kun kysyin siltä aikanaan että kuka helvetti noita afrikan sarven muuttajia päästää inssistä läpi kun ei ne tajua ajamisesta yhtikäs mitään, niin vastaus oli: "itse en olisi vielä antanut anokaisellekkaan korttia mutta ilmeisesti sosiaalinen paine on niin kova että inssin on helpompi päästää läpi kuin tapella kortin maksajan kanssa siitä miksi lupa tulee niin kalliiksi". Tragikoomisimmassa tapauksessa muuan tyttö oli ajanut viikko autokoulun alkamisen jälkeen veljensä autolla tämän viereen tankkaamaan tojotaansa. Kun kaveri oli ääneen äimistellyt että "mitä vi***a?" Oli vastaus ollut iloisesti että "mä harjoittelen samalla veljen autolla".
andestone sanoi:Niinpä! Tosin kuka on vastuussa, että autossa on paskat renkaat?
GSXR_JaP sanoi:Eiköhän se kuljettaja ole, vaikka tässä tapauksessa ei ollut auton omistaja.
Kuka tarkistaa aina kaikkien käyttöönsä saamien ajoneuvojen renkaiden kunnon ennen ajoa?
-J-