Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
NSR oli sentään vielä pienen moottoripyörän kokoinen, mutta tuo CBR on lähempänä nykyisten mopojen kuin moottoripyörän kokoluokkaa.Jopas on kumma juttu, ymmärsinkö oikein, jotta NSR on isompirunkoinen kuin cbr?
Sellasta oon kuullu että 130km/ottais.Paljos tommonen nelarikyykky jaksaa kelata mittariin?
"Huippunopeuksissa ei juuri eroja saatu syntymään, mutta Yamaha oli Hondaa nopeampi myötätuulessa lukemin 113–111 km/h"Sellasta oon kuullu että 130km/ottais.Paljos tommonen nelarikyykky jaksaa kelata mittariin?
Exällä oli aikoinaan 2-tahti nsr ja se otti mittariin sen 150km/h. Todellista luvattiin n.130km/h ja sen se myös otti auton mittarin mukaan, myötätuulessä ja alamäkeen vielä hiukan plussaa päälle"Huippunopeuksissa ei juuri eroja saatu syntymään, mutta Yamaha oli Hondaa nopeampi myötätuulessa lukemin 113–111 km/h"Sellasta oon kuullu että 130km/ottais.Paljos tommonen nelarikyykky jaksaa kelata mittariin?
Eli tosta 130km/h mittarivirheet pois, niin aika lähellä noita scuuban laittaman testin lukuja vissiin.
Paljos tommone näsäri muuten kulkee, vaikka siihen mittariin.
Kyllä mulla meni 167km/h mittariin.. Siis "täystehosena" eli kurit veke.Exällä oli aikoinaan 2-tahti nsr ja se otti mittariin sen 150km/h. Todellista luvattiin n.130km/h ja sen se myös otti auton mittarin mukaan, myötätuulessä ja alamäkeen vielä hiukan plussaa päälle"Huippunopeuksissa ei juuri eroja saatu syntymään, mutta Yamaha oli Hondaa nopeampi myötätuulessa lukemin 113–111 km/h"Sellasta oon kuullu että 130km/ottais.Paljos tommonen nelarikyykky jaksaa kelata mittariin?
Eli tosta 130km/h mittarivirheet pois, niin aika lähellä noita scuuban laittaman testin lukuja vissiin.
Paljos tommone näsäri muuten kulkee, vaikka siihen mittariin.![]()
Piti koittaa ihan piruuttani sitä piikkicebaria kun se tuli markkinoille ja kyllä petyin kun vertaa nsr:ään.
Niinpä. Pohdiskelin tuossa, että onko täystehoisella 2-t piikillä ja 25kW kuristetulla er-6:lla kauhiasti eroa noissa huipuissa. Kokemusta löytyy jälkimmäisestä, joka otti mittariin n.170km/h. Tais olla myötätuuli + loiva alamäkiKyllä mulla meni 167km/h mittariin.. Siis "täystehosena" eli kurit veke.Exällä oli aikoinaan 2-tahti nsr ja se otti mittariin sen 150km/h. Todellista luvattiin n.130km/h ja sen se myös otti auton mittarin mukaan, myötätuulessä ja alamäkeen vielä hiukan plussaa päälle"Huippunopeuksissa ei juuri eroja saatu syntymään, mutta Yamaha oli Hondaa nopeampi myötätuulessa lukemin 113–111 km/h"Sellasta oon kuullu että 130km/ottais.Paljos tommonen nelarikyykky jaksaa kelata mittariin?
Paljos tommone näsäri muuten kulkee, vaikka siihen mittariin.![]()
Piti koittaa ihan piruuttani sitä piikkicebaria kun se tuli markkinoille ja kyllä petyin kun vertaa nsr:ään.
Ei suinkaan nurinkuriset, vaan mallimerkintä perustuu koon sijasta tekniikkaan.Jopas on kumma juttu, ymmärsinkö oikein, jotta NSR on isompirunkoinen kuin cbr?
Jos näin on, niin kyllä on nurinkuriset mallimerkinnät,
Aivan samoilla linjoilla. Kannataa ostaa piikkienska aluksi. Jos noista kahdesta ny pitää valita niin Yamaha.ei kannata ostaa katumallia, ei se kulje mihinkään, niin parhaiten oppii ajamaan soralla. osta enska.