Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
itte elvistelen tuolla tienpäällä, mutta kun asun kaupungissa niin sieltä joutuu useimmiten lähtemään ja joskus palaamaan takaisinkin...Kummatkin soundit on ok, mutta nää elvistelijät suoraputkisilla Harrikoillaan ottaa pattiin/päähän/aivoon etenkin kun niillä pyöritään vaan kaupungissa.![]()
aivan, kuulostavat suorastaan kauniilta molemmatEipä kumpikaan kuullosta melusaasteelta![]()
Samaa mieltä. Nykyisin ah niin yleinen variaattori saa vielä pärinän kuullostamaan kovin monotoniselta.No joo, molempia tietty kuuntelee näin keväällä ihan mielellään, mutta melusaastesta käy eniten noi yksimukisten 50cc ajokkien pärryytys siellä missä sitä ei haluaisi kuunnella ja sellaiseen aikaan kun sitä ei haluaisi kuunneella.
Yleensä ei haittaa kumpikaan. Joissakin kokoontumisissa on tapana heittää kone tulille joskus aamuyöstä, kierrosrajoitin paukkuu ja yleisö mylvii "EI KIERRÄ!", silloin voinee sanoa että on vässykkä jos itse on jo nukkumassa.Yleensä ei haittaa kumpikaan. Joissakin kokoontumisissa jotku heittää koneen tulille joskus aamuyöstä, kierrosrajoitin paukkuu ja yleisö mylvii 'EI KIERRÄ!', silloin voinee puhua melusaasteesta varsinkin jos itse on jo nukkumassa.
Molemmathan ovat parhaita soundeja heti jenkki V8:sin jälkeen..![]()
Mieluummin vässykkä kuin krapulassa ajelu seuraavana päivänä. Et kai väitä, että joku harrastaa 'kierrätystä' selvinpäin?Yleensä ei haittaa kumpikaan. Joissakin kokoontumisissa on tapana heittää kone tulille joskus aamuyöstä, kierrosrajoitin paukkuu ja yleisö mylvii "EI KIERRÄ!", silloin voinee sanoa että on vässykkä jos itse on jo nukkumassa.Yleensä ei haittaa kumpikaan. Joissakin kokoontumisissa jotku heittää koneen tulille joskus aamuyöstä, kierrosrajoitin paukkuu ja yleisö mylvii 'EI KIERRÄ!', silloin voinee puhua melusaasteesta varsinkin jos itse on jo nukkumassa.
![]()
![]()
No nyt kun kysyit niin kyllä, ainakin henkilökohtasesti tulee kierrätettyä ihan selvästäkin päästä, harvase päivä. Varsinkin kun äänet on ne mitkä on...Mieluummin vässykkä kuin krapulassa ajelu seuraavana päivänä. Et kai väitä, että joku harrastaa 'kierrätystä' selvinpäin?Yleensä ei haittaa kumpikaan. Joissakin kokoontumisissa on tapana heittää kone tulille joskus aamuyöstä, kierrosrajoitin paukkuu ja yleisö mylvii "EI KIERRÄ!", silloin voinee sanoa että on vässykkä jos itse on jo nukkumassa.Yleensä ei haittaa kumpikaan. Joissakin kokoontumisissa jotku heittää koneen tulille joskus aamuyöstä, kierrosrajoitin paukkuu ja yleisö mylvii 'EI KIERRÄ!', silloin voinee puhua melusaasteesta varsinkin jos itse on jo nukkumassa.
![]()
![]()
Näinhän se on. Jo pelkästään äänien takia ei ole rivi4:seen paluuta. Tietysti, jos pitäisi kilpaa rueta ajamaan niin ehkä sitten suorituskyvyn takia, mutta kyllä normaalissa ajossa L2 on paras. Tasainen vääntö, tärinä ja ÄÄNET[Mielipidevaroitus]
V-koneessa kuuluu moottoripyörä, eikä hiomalaikka, joten äänestän rivinelkkua.