Kingin ottaisin.
Itsellä nykyinen RK ollut 13 kuukautta ja nyt menossa 26 000 kilsan huoltoon. Ei pahaa sanaa. Paras MP jolla olen matkaa taittanut ja toimii kaupungissakin.
Cruise on muuten erittäin mukava lisä mata-ajossa. Ei puudu kaasuranne
Cruisen toinen puoli on että voi helposti ajaa ilman käsiä vaikka Tampereelta Helsinkiin - mikä joskus tuntuu aiheuttavan autoilijoissa hämmennystä, mutta kertonee RK:n rungon ominaisuuksista.
Eli jos taittaa matkaa tai on kyytiläisiä. Molemmat toimii samalla tavalla kaupungissa. Meinaan jos on ylipäätään tämän painoluokan pyörää ostamassa, niin ei siinä sitten ole eroa muutamalla kymmenellä kilolla.
Jos taas Bobin linjat miellyttää, niin sitten se on oikea. Eli ei kun ajamaan, molemmat on hyviä vaihtoehtoja, mun tarpeisiin Kingi sopi selkeästi paremmin.
Siihen saa muuten mukavat, mutta ei liian kovat äänet kun tilaa keskilännestä HD:n vakiot änkkärit (ei Kaliforniasta). EU -putkilla ei kuulu kuin venttiilien naksutus, mutta sehän nyt on nykyään sama kaikissa uusissa mopoissa.
Noista US -putkia on eBay täynnä eikä ne edes maksa mitään. Omat oli rahteineen ja tulleineen 80 euroa, josta rahti ja tulli oli enemmän kuin putkien hinta. Täysin uudet ja ajamattomat.
Lambdoihin tilasin sellaisen välijohdon joka rikastaa seoasta 14,7 -> 13,8. Maksoi muutaman kympin kaksi piuhaa, siellä on vaan kaksi vastusta sisällä ja liittimet.
Sitten mun vielä otat oikean sivuposken pois, käynnistät pyörän ja nyppäät sen pakokutkiläpän ohjausmoottorille menevän johdon liittimen irti, niin sitten on valmista. (Pyörä pitää olla tyhjäkäynnillä, koska tällöin läppä on kokonaan auki ja se jää siihen kohtaan kun irrottaa johdon.)
Sen jälkeen ei ole muuta tarvinnut kuin öljyjä vaihtaa ja pistää bentsiiniä tankkiin.
Mistä tulikin mieleen että nyt tietokone kiinni ja