Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun saat emännän innostumaan, voit ostaa molemmat.Kova harrikkakuume päällä ja vaihtoehdot ovat tällä hetkellä Fat Boy vm. 2005 reilusti varusteltuna tai Road King Classic vm. 2004.Aiemmin olen ajanut pientä japsicustomia. Ajo olisi sekä matka-ajoa että kaupungissa pyöritystä ja ehkä suurimmaksi osaksi yksin ajoa. Pitäisi saada tuo emäntä innostumaan vielä tästä pyöräily hommasta?
Kumpi pyörä on teidän mielestä parempi ja minkä vuoksi?
Fat Boy---- Road King.
Ootko ajanut, jannep, uusrunkosta vm. 2009 Kingia? Onko esim. niiden vakavuus maantieajossa tosiaan niin paljon parempi kuin näissä "vanhoissa" (vm. <-2008) Kingeissä, mitä testeissä väittävät? Entäpä jarrut? Onko niissä suurta eroa vanhempiin Kingeihin, joissa ei ole Brembon jarruja eikä ABS:ia? Esiintyykö sun Kingissä tuota allekirjoituksesi mukaista woblausta +motarivauhdissa? Itse en moista huomannut kun tuota vm. 2008 Kingiä USA:ssa ajoin. Tosin ajoin kyllä aika rauhallisesti koko reissun. Jarrut olivat loistavat, mutta ABS on Jenkeissä optio, joten sitä ei ollut ajamassani pyörässä. Cruise löyty tuostakin, mutta en saanu sitä toimimaan. Oli ehkä kytketty pois toiminnasta tai sit en vaan osannut...Kingin ottaisin.
Nelisen tonnia on eroa "virallisen" dealerin hintoihin(tosin Tampereen pyörä ylivuotinen). Jos raakalla rahalla on ostamassa niin iliman muuta. Vaihdokkia tyrkyttäessä jää väliraha tod.näk. suurin piirtein samaksi. Näin kävi kun viime kesänä tyrkytin omaani vaihdossa uuteen Night Trainiin Tampereella ja SGN:llä Turussa.Tulen uusi fatboi Tampereelta 24000 e
eikö toi ole jo edullinen jos vertaa tsumekon tuomiin ?
Jaahas, samanlainen sinulle sitten tulossa kuin on omanikin. Minun tuli myös USA-tuontina aikoinaan, se vaan laskeutui ensin toiseen EU-maahan, jossa se meni kilpiin että napsahti.....sieltä sitten heti Suomeen ja kilpiin täällä. E-hyväksyntä kun löytyi tyyppikilvestä ja valot laittoi AKE:n herroja tyydyttävään kuntoon, niin sait kilvet käteen.No niin. Nyt on sitten Road King vm. 2006 ostettu Usasta ja kuljetusta järjestellään Suomeen![]()
![]()
Kiitoksia huomioista pyörän valinnassa.
Tulisi nyt pyörä äkkiä kotiin kun nämä lumetkin näyttäisi pikkuhiljaa alkavan sulaa.