ozzies sanoi:Ihan omin silmin nähtiin. Jätettäiskö noi siipiformulat kuitenkin pois laskuista. Mites se Alastaron ajo olis mahtanu mennä jos pyörää olis ajanu vaikka Korpiaho, joka kuitenkin kyseisenä vuonna oli Mossaa nopeempi varmaankin n. 3s./kierros.
No mites jos auton puikoissa olisi ollut kaveri joka ei tee spinnin poikasia siellä täällä? Tai joka olisi edes harjoitellut kunnolla tolla radalla ja autolla. Tyhjänpäiväistä jankutusta.
Kierrosaika oli mitä oli, eli hyvin tasaista, mutta mutka- ja suoranopeudet poikkesivat toisistaan. Oliko tässä ketjussa kyse mutkanopeuksista, oliko? Ja pienetkin erot ovat eroja?
Se on ihme juttu, että kun ensin kinataan hirveesti aiheesta (kumpi nopeampi, auto vai mp?) ja järjestetään sitten kisa asian toteamiseksi, niin eikö vaan taas hetken päästä epäuskoiset ole jankkaamassa samaa asiaa. "Minä en usko ennen kuin itse näen"-tyyli, enkä usko sittenkään. Varmaan joskus voisivat järjestää tuon ohjelmanumeron uudelleen, se oli oikeasti tosi viihdyttävää mp-kisan lomassa. Ja mulle kyllä sopii, että joku mp-kuski pistää siipiautoa pataan.

Mites se Veyron menee mutkan tai mutkat? Entäs suorat? Tämä kortti saa monien otsasuonet pullistelemaan kiukusta ainakin monilla muilla foorumeilla.
Hups,nyt meni taas väännön puolelle!