Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Täällä kans kolmessa pyörässä ollut Tompan navit käytössä. Ilman minkäänlaisia ongelmia. Joskus pyörä seisonut parikin viikkoa kesässä putkeen ilman ajeluita. Esim. viime kesänä. (tää kesä mentytonttuj sanoi:Mulla on useassa eri pyörässä Tompan navi jäänyt päälle moneksikin vuorokaudeksi välillä ja pistokkeessa jatkuva virta akulta.
Koskaan ei ole pyörissä ollut virtaongelmia.

-Chelios- sanoi:Mulla samaa vikaa kun ylempänä, pyörä K1300S ja laite Garmin 350: akku tyhjä kahden-kolmen päivän seisonnan jälkeen. Mun tapauksesta tekee mielenkiintoisen se, että koko homman asennuksen jätin ammattilaisten huoleksi Espoon R.M Heinolle josta myös laitteen ostin (valitettavasti kuuntelin myyjää ja otin 350:n kun olin hakemassa 660:stä, mutta se on toinen tarina) juuri välttääkseni nämä viat. Tätä asiaa jo kerran kävin siellä reklamoimassa, ja tutkimisen jälkeen syyttivät vanhaa akkua. Mittauksissa ei kuulemma löytynyt mitään sellaista että voisi naviteline tyhjätä akua. Noh, tänään kolmen päivän ajotauon jälkeen sai taas työntää pyörän käyntiin -> takas Heinon "ammattilaisten" pakeille![]()
C-A-D sanoi:Pitää kyllä muistaa, että harvoinhan nuo ovat moniala-asiantuntijoita. Hyvä MP-meksu ei välttämättä ole hyvä sähkäri tai MP-sähköjen ja elektroniikan asiantuntija. Autoliikkeilläkin on nykyään ihan eri heput, jotka ratkovat sähkö-/elektroniikkaongelmat. Parikin kertaa on tuo tullut opituksi kun normihuollon jälkeen on tullut kehotus varata aika sähkömiehelle...