• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kukkahattu vai vetomies?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Trinity
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kukkahattu vai vetomies? -

• Kukkahattu

Ääniä: 1 33,3%
  • Vetomies

Ääniä: 2 66,7%

• Ääniä yhteensä
    3
Kylläpäs taas liittyy moottoripyöräilyyn tämäkin aihe...

Äänestin itseni kumminkin vetomieheksi, koska toisten ihmisten kyttääminen ja moralisoiminen ei ole minun juttuni.

Teille kaikille kukkahatuille tiedoksi, että teidän omat tekosetkin voivat olla toisen kukkahatun mielestä vääriä ja tuomittavia. Aina löytyy kukkahatullekkin kukkahattuilija.

Teille kaikille kukkahatuille tiedoksi, että teidän omat tekosetkin voivat olla toisen kukkahatun mielestä vääriä ja tuomittavia. Aina löytyy kukkahatullekkin kukkahattuilija.
Ei pidä paikkaansa.

Kukkahattuilijoilla on oma yhteinen kattojärjestönsä WWFHA (World Wide Flower Hat Association), joka määrittää maailmanlaajuisesti, mistä asioista saa kukkahattuilla, ja ettei yksikään kukkahattu kukkahattuile toista kukkahattua (vrt. vapaamuurarit).

Suomessa toimiva MLKHLSAO (MaailmanLaajuisen KukkaHattuLiiton Suomen AlaOsasto) toimii toistaiseksi kansan syvien rivien taustalla, eikä toistaiseksi aio tehdä toiminnastaan julkista. Esim. noin 69% kansanedustajista kuuluu tähän salaiseen MLKHLSAO organisaatioon. Myös terävimmästä yritysjohdosta 57% on MLKHLSAO:n jäseniä. Suurella todennäköisyydellä keskiverron nelihenkisen suomalisperheen jäsenistä vähintään yksi kuuluu tähän salaiseen MLKHLSAO järjestöön.

WWFHA:n tavoitteena on, että vuonna 2012 jopa 84% maailman päättäjistä olisi heidän järjestönsä alaisia. Ja, että mistäkö tämän tiedän; Olen itse soluttautunut tähän järjestöön niin sanottuna Wannabe jäsenenä (WBofWWFHA). Toimin tässä keskustelussa salanimellä, sillä jos henkilöllisyyteni paljastuu, minut tuomitaan ainaisjäseneksi Suomen Tiukimmat VetoMiehet -järjestöön (STVM).

Kyllä mä taidan olla kukkahattu,
silloin tällöin wannabe-vetomies...
biggrin.gif
jep, sama vika
033102beer_1_prv.gif

Kylläpäs taas liittyy moottoripyöräilyyn tämäkin aihe...

Äänestin itseni kumminkin vetomieheksi, koska toisten ihmisten kyttääminen ja moralisoiminen ei ole minun juttuni.

+1

Lierihatun omaavana varmaan sitten kukkis. Tai ainakin lapset toivoo niin
wink.gif
.
Vaikkei mun tehtävä ole moraalisoida kenenkään ajotyyliä niin toivon toki, että ne koulujen ja päiväkotien läheisyydestä kertovat varoitusmerkit otettaisiin huomioon ajaessa
062802moto_prv.gif
.
Nimimerkillä neljä lasta perheessä....

kukkamies......... täähän on hauska äänestys ? Näkee kun nulikoille provokaatio iskee sieluun..."vittu, muahan ei kukaan määrää"
biggrin.gif
Mulla on vittu 130 takasella...ja vittu sen lisäks vittu minivilkut vittu...
tounge.gif

Back