• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kukkahattu vai vetomies?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Trinity
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kukkahattu vai vetomies? -

• Kukkahattu

Ääniä: 1 33,3%
  • Vetomies

Ääniä: 2 66,7%

• Ääniä yhteensä
    3
Kukkahattu joka luulee olevansa vetomiäs
tounge.gif
...siis olen.

Ei tule arvosteltua muiden nopeuksia/tekemisiä, eli en varmaan ole ainakaan sellainen kukkahattu.

Kyllähän se tonne kukkahatun puolelle painuu, ehän mä ees uskalla ajaa niin lujaa, että pystys täyttään vetomiehen kriteerit... Toisaalta, moralisointikin on välillä mukavaa
033102bebe_1_prv.gif

Kyllä mä olen enemmän moralisoiva kukkahattu kuin vetomies näissä motoristihommissa. Maailmani on aika mustavalkoinen jota yritän kuitenkin vielä muuttaa kodak-coloriksi
biggrin.gif

Tässä seurassa - ehdottomasti kukkahattu. Täällä tuntuu riitttävän niitä kenellä kivekset ovat vasta laskueutumaisillaan tai sitten jääneet jo moponsarviin roikkumaan ;-)

Noi nopeusrajoituksethan sopii yhtä hyvin sinulle ja 90 -vuotiaalle mummolle - ei minulle. Onneksi olkoon kukkahatuille. terv. Riskit hallussa.  
smile_org.gif

En hattuile, en vetele.... vaan
sport05.gif
. Muuten, olisiko mitään ideaa (tai edes mahdollista), että noihin hymiöihin lisättäisiin vielä valinnaiseksi semmoinen "kukkahattuhymiö". Se toisi lisätietoa kirjoittajan mielentilasta, ja kertoohan kuva perinteisesti ennemmän kuin tuhat sanaa.
biggrin.gif

Tähän tyyliin:
AnimatedSmileyWithDaisy.gif
nature-smiley-010.gif
hat.gif
smiley_cop.jpg
144860.jpg

Pistetään vaikka kisa pystyyn kuka piirtää hianoimman kukkahattusmileyn. Eiks niin? Vai ei ?
062802jumpie_prv.gif

sanoi:
Varmasti typerin kysymys kilpailussa hyville sijoille päsevä topikki!! Onneksi olkoon!!  

Ihan noin mustavalkoisesti ei kukaan edes yrittämällä pysty ajattelemaan joten hyvin olet suoriutunut    Oot mun idoli!
+1  
wink.gif

Back