Kuka saa koskea pyörääsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

KUKA SAA KOSKEA PYÖRÄÄSI? - Annatko muiden istua pyöräsi satulassa.

• 1: Kaikkihan sitä saa kokeilla, ei tarvii lupaa, luotan muihin.

Ääniä: 0 0,0%
  • 2: Kaikkihan sitä saa kokeilla, luvan kanssa, ja minä vieressä.

• 3: Lupa täytyy kysyä, yleensä ainoastaan tutut saa istua.

• 4: Lupa täytyy kysyä, kaverit ja lähimmät sukulaiset saa istua.

Ääniä: 1 100,0%
  • 5: Lupa täytyy kysyä, istujalla täytyy olla moottoripyörä myös.

• 6: Ei saa istua, toisen pyörä on PYHÄ asia ja siihen EI kosketa!

• 7: Kosket ja KUOLET!!!

• 8: Asiahan on nyt näin, että...

• Ääniä yhteensä
    1
Riippuu pyörästä. En katso kieroon, jos joku tekniikasta enemmän ymmärtävä kaveri ei anna koskea viisi vuotta kullasta ja timanteista rakentamaansa laitteeseen. En minäkään antaisi. Mutta kyllä noilla on muutkin ajaneet.. ..tosin vain hlöt, jotka tiedän itseäni etevimmiksi..

se mikä jäi sanomatta on kun laittaa pyörän lämpenemään ja jotkut ääliö kaverit tulee kattomaan ja rupeaa kylmää moottoria kaasuttelemaan vaikken ole antanut lupaa koskea kaasukahvaan
mad.gif
mad.gif
, kele
Samaan ilmiöön oon törmänny, mikä vittu siinä on että pitää toisen pyörää rääkätä!!??
Huuattais sitä omaa autoaan kylmänä!!
veryangry.gif

Luvan kanssa saa istua ja välillä tuttuja kehotankin istumaan... saavat vähän kylmäkyydillä tuntumaa, varsinkin jos ei ole koskaan mopolla ajellu... mutta ajamaan ei niin vaan pääse, varsinkaan jos ei ole kokemusta...

noo luvan kanssa maybe.. mut jos ilman lupaa niin
kaboom.gif
sitten noin yleensä mä kysyn et: haluuks testaa
biggrin.gif
lookaround_orig.gif

Koskea saa luvalla, mutta ajamaan ei ole asiaa. Muutama kaveri on kenelle voisin lainata, mutta yleisesti kenelläkään ei ole asiaa puikkoihin. En myöskään itse aja muiden pyöriä (paitsi liikkeen) tai autoja. Eipähän vaikuta kaverisuhteisiin jos mälli tapahtuu. Kyytiinkään ei ole asiaa kuin tarkat ehdot täyttyvillä neitokaisilla...
biggrin.gif

Ihailla saa aivan vapaasti, ajamaan en päästä ihan äkkiä kun en itekkään aja toisen pyörällä. Jämpti on niin.

aika lailla moninainen kysymys?
en kai minä sille mitää voi, jos joku istuu mun koneella?
jos homma käy, ni mikäs siinä,..otanhan itekin tukee autoista,....jos sattuu tarvetta

Riippuu siitä aika paljolti, että miten kauan olen omistanut. Eilen haettua pyörää tuskin kukaan saa koskeakaan, mutta viisi vuotta vanhaa saisi vaikka emäntä ajaa.
wink.gif

Pyörään kosken mä,emäntäehdokas(voi jopa ajaa sillä) ja muutama tarkkaan valikoitu huoltomies!!!!!!
buttrock.gif

Ilman lupaa ei kosketa, eikä luvan kanssa ellen ole itse vieressä.
Tämä koskee myös muita tavaroitani, ei pelkästään mopoa. Ärsyttää jos joku käy klähmimässä ellen ole itse paikalla.

Poikkeuksena tietysti oma ukkoni
inlove.gif

Back