Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikäköhän logiikka tässä on takana?itselläni ainakin rahoitus/pankki on tullut halvemmaksi kuin omistaminen.
rahat kiinni muualla kun pyörässä, tuottaa enemmän kuin rahoituskustannukset. ei rahoitus tarkota ettei rahaa olisi.Mikäköhän logiikka tässä on takana?itselläni ainakin rahoitus/pankki on tullut halvemmaksi kuin omistaminen.Siis ihanko tosissasi meinaat että rahoitusyhtiö hyvää hyvyyttään sulle pyörää makselee?
Tietty jos tarkoitus on hommata fillari mahd. pienellä käsirahalla & kk-maksulla ja sitten jättää maksut maksamati. Kun pyörä toimii lainansa vakuutena, niin... En tiedä onko tuo sitten sillä selvä kun lafka hakee fillarin takaisin vai jääkö tuosta vielä kuitenkin maksamista - sen luottorekisterimerkinnän lisäksi![]()
![]()
Kyllähän se periaatteessa noinkin voisi toimia, mutta vaatii jo aika hyvää tuottoa, jotta tuosta edes omilleen pääsisi. Kokonaiskuluineen tuolla 8...10% nurkillahan nuo rahoitukset kun tuntuu pyörivän. Jotenkin vain tulee mieleen tuo viime lamaa edeltävä tilanne kun pankit tarjosivat lainaa jonka voisi sitten itse sijoittaa parhaaksi katsomallaan tavalla ja jopa tienata siitä itse. Kovin monella tuo ei sitten "ihan" kuitenkaan tainnut onnistuarahat kiinni muualla kun pyörässä, tuottaa enemmän kuin rahoituskustannukset.
joo 8-10% rahoituskoroilla ei kannata lähteä pelailemaan, halvat rahotustarjoukset kannattaa käyttää. nyt tosin oma pankissa kun sain edullisemmin neuvoteltua. pankin lainoissa kannattaa ottaa korkokatto, ei tule yllätyksiä...Kyllähän se periaatteessa noinkin voisi toimia, mutta vaatii jo aika hyvää tuottoa, jotta tuosta edes omilleen pääsisi. Kokonaiskuluineen tuolla 8...10% nurkillahan nuo rahoitukset kun tuntuu pyörivän. Jotenkin vain tulee mieleen tuo viime lamaa edeltävä tilanne kun pankit tarjosivat lainaa jonka voisi sitten itse sijoittaa parhaaksi katsomallaan tavalla ja jopa tienata siitä itse. Kovin monella tuo ei sitten "ihan" kuitenkaan tainnut onnistuarahat kiinni muualla kun pyörässä, tuottaa enemmän kuin rahoituskustannukset.![]()
Eipä mitä. Hyvä vain jos olet kuitenkin saanut homman noin pyörimään![]()
Taitaa jäädä viime lama melko miedoksi tulevaan globaaliin sakkaukseen nähden... Sääliksi käy niitä jotka nousukauden lopussa(2007) sijoittivat velkavipua käyttäen suuria lainarahoja pörssiin, käteen on monella jääny melkoista turskaa + mukava potti velkaa.. Asuntomarkkinoiden kuplasta ei liene viisasta tällä palstalla edes puhua.... Irtisanomiset ovat täällä taas ja tahti kiihtyy...Jotenkin vain tulee mieleen tuo viime lamaa edeltävä tilanne kun pankit tarjosivat lainaa jonka voisi sitten itse sijoittaa parhaaksi katsomallaan tavalla ja jopa tienata siitä itse. Kovin monella tuo ei sitten "ihan" kuitenkaan tainnut onnistuarahat kiinni muualla kun pyörässä, tuottaa enemmän kuin rahoituskustannukset.![]()
Eipä mitä. Hyvä vain jos olet kuitenkin saanut homman noin pyörimään![]()