Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varjo.mä olen huomannu et muutamien lehtipuiden alla tien pinta on ollu tumma jo pidemmän aikaa veikkaan et vois olla petollisen liukas ku tulee vettä.. kirvanpaskaa tai mitä lie sit![]()
Varjo.mä olen huomannu et muutamien lehtipuiden alla tien pinta on ollu tumma jo pidemmän aikaa veikkaan et vois olla petollisen liukas ku tulee vettä.. kirvanpaskaa tai mitä lie sit![]()
![]()
Reps! Toi oli mainio.Varjo.
Viime ja toissakesänä tuli molempina ajettua kunnon sadetestit. Toissakesänä jatkuvassa sateessa joka alkoi 25-tiellä ja jatkui aina vain koventuen koko matkan Kolille. Viime kesänä onnistuin 12 -tuntia sateessa, jonka aloitti se sama pilvirintama, joka tuli sitten häiriköimään eräitä MM-kisoja..Heinäkuun alkupuolelle osui kesän ilmeisesti ainoa laaja myrsky- ja saderintama, joka ennen nykyisiä sateita tuli mopon päällä koettua paluumatkalla jostakin kohti kotia = lähes 2,5 tuntia välillä kovassakin sateessa, yhtä soittoa. Scottin ajopuku päästi veden läpi kolmessa vartissa, MP-asun hanskat 10 minuutissa.
Voihan se ääripoikkeama siitä tilastokeskiarvosta olla helvetin suurikin. Eli teoriassa syksyn ei tarvitse olla paljoakaan sateisempi kuin kesä on ollut... Se vesi vain sataa jonneki muualle tän vuoden puoella...Mutta kun se vuotuinen sademäärä ei kuitenkaan tilastollisesti paljoa heitä, niin kuinkakohan märkä syksy sitä onkaan tulossa näin kuivan kesän jälkeenPitäisköhän jo ajoissa varmistaa että renkaasta löytyy sentään pikkasen enämpi kuviota kuin ne lain sallimat minimit![]()
![]()