Toivottavasti ei enää malmileka,.. x-)Sama täällä.Ei ole valmistunut vielä tehtaalta![]()
Saksan maalla leka heiluu toivottavasti.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toivottavasti ei enää malmileka,.. x-)Sama täällä.Ei ole valmistunut vielä tehtaalta![]()
Saksan maalla leka heiluu toivottavasti.![]()
Mitä? Onko Köpi tilannnut Bemun vai leukaileeko ettei ole sellaista Bemua olemassakaan joka sopisi??Ei ole valmistunut vielä tehtaalta![]()
Tuoltakin saa noita pyörän syntymäpäiviä (tosin vain kuukauden tarkkuudella) kalastetuksi:No mun on valmistunut 21.9.1998. Rekisteröity 30.12.1999 Thaimaassa.
Valmistusnumero WB10404JXXZC44008.
Syntymäpäivän sain Bemarikauppiaalta. Niillä näyttää olevan hyvät tiedot kaiken maailman pyöristä.
Mun BMW R1100GS oli ensin Thaimaassa, Nokian naistyöntekijän hoivissa.
Sitten ostin sen 2004 syksyllä, kun ko. nainen muutti Mexikoon työpaikan perässä. Oli tuonut pyörän ensin Suomeen.
Sen jälkeen se on mulla ollut kovilla. Oikea takarungon kiinnike murtunut, kun ajoin kevätroutakuoppaan.
Sitten meni vasen sylinteri palasiksi URAA!! 2006 reissulla ja vasen jalkatappi sijoiltaan.
No olen ainakin oppinut BMW R1100GS korjaushommia ja tekniikkaa.
http://www.matkaendurot.net/forum/viewtopic.php?t=857&start=0
On se vaan mainio peli.
Pekka
![]()
![]()
![]()
Suurin ongelmahan on se että tehdas määrittää markkinaosuuden,..eli pyöriä ei saada suomeen niin paljon kuin niitä menisi kaupaksi.Jos otos on kattava, niin näkyy Bemareden myynti kasvavan huimasti.
En kai mä näin vakavalla asialla leukailisi, kuulemma Günther & Suleiman on saanut viime viikolla koottua.Mitä? Onko Köpi tilannnut Bemun vai leukaileeko ettei ole sellaista Bemua olemassakaan joka sopisi??Ei ole valmistunut vielä tehtaalta![]()