• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuinka usein poliisit ovat pysäyttäneet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vuohi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

kuinka usein poliisit ovat pysäyttäneet? - ja omasta syystä vai ratsiaan?

• noin 1000km välein

Ääniä: 5 1,2%
  • noin 2000km välein

Ääniä: 6 1,5%
  • noin 5000km välein

Ääniä: 27 6,6%
  • noin 10.000km välein

Ääniä: 46 11,2%
  • noin 20.000km välein

Ääniä: 66 16,1%
  • noin 50.000km tai enemmän välein

Ääniä: 87 21,3%
  • eivät ole pysäyttäneet

Ääniä: 172 42,1%

• Ääniä yhteensä
    409
Muutama puhallutus
sport05.gif

Pyörällä liikkuessani eivät koskaan, autolla 3kertaa ovat kattoneet paprui tai puhalluttanu ja aina näyttäny 0
biggrin.gif

Aika hyvin on saanut päristellä rauhassa,sanotaan kun on ajanut autolla ja prätkällä n 1 milj. km. eikä ole sinä aikana pysäytetty kuin 20 krt/puhallutettu lähes sama/sakotettu kuin muutaman kerran (ei juopumussakkoja ,yksi MP ylinopeussakko 26 v sitten ) autolla muutama sakko,niin hyvin menee. Ja onneksi on noi keskikaiteet tullut moottoriteille,se on pelastanut nykypäivänä monesta sakosta.
062802jumpie_prv.gif

Sillee kerran / 10tkm tulee pyssäytys. Jostain syystä se osuu vielä aina Saariselälle
cool.gif
Elikkäs ainoot kerrat kun on mopottimella pysäytetty, on ollut Jänkhän reissulla ja silloin on pysäytetty myös kaikki muut
thumbs-up.gif

Mopolla ajellessa puhallutusratsia kolme kertaa osunut kohdalle, eli n.10tkm:n välein. Autolla ajaessa useamminkin pysäyttäneet, pari ylinopeutta ollut...

Mikäs siinä.. poliisit pysäyttivät 100 km jälkeen ja kortti pois.. sitä edellisenä päivänä olin kortin saanut. 87 Km/h 50 alueella

Viimeisen 17tkm aikana on kerran puhallutettu, ja sekin jänkhälläjytisee tapahtuman ohessa. Muuten päästy ilman pysäytyksiä.

Saisivat puhalluttaa useamminkin, jotta noita rattijuoppoja tulisi seulottua pois.. Parin vuoden välein on tullut puhallettua. Autolla kilometrejä ~30tkm/vuosi ja pyörällä 10 tkm. Pyörän selästä olen puhaltanut 17 vuotisen uran aikana kahdesti, joista toisen kerran Tukholmassa lautalta poistuessa. "Har du druckit lite Koskenkorva" nureskeli vanhempi poliisimies, ja nollat puhalsin. :D

12 vuoden aikana pysäytetty Mopolla 3,Kevarilla 1,H.autolla monta,K.autolla 4 ja M.pyörällä ei vielä kertaakaan...

Kerran mopolla ja kerran autolla viimesen 16 vuoden aikana. En pahaksi pistäs vaikka edes kerran vuodessa pääsis pilliin puhaltamaan.

Koko lailla kerta vuoteen näitä on viime aikoina ollut.
Valitettavasti lähinnä yksityisvastaanottojen muodossa :sad3:

Kaksi kesää ajettu ja reilut 20 000 km. Kerran pysäyttäneet : puhallusratsia, jossa kaikki pysäytettiin.

Piikkiaikana kerran, isommilla ei kertaakaan.

Kotilolla parit sakot, ylinopeus + huonokuntoinen auto, muutaman kerran puhaltamaan nollat joutunut.

Lisäys: -93 muistaakseni piikkikortti ajettu, -95 B ja muutama vuosi sitten C, kilometrejä, autoja ja mopoja melkoisesti takana...

3 kertaa on pysäytetty. kahdella kertaa sakot ylinopeudesta.

lisäksi puhallus ratsiaan olen ajanut ehkä 10 kertaa....aina nollat.

kilometrejä 9vuoden ajalla tullu n. puoli miljoonaa...niistä autolla 99,9%

Mp:llä liikkeellä ollessa on tähän mennessä pysäytetty kaksi kertaa; se tekee tähän mennessä kerta per vuosi.
Viime kesänä perus puhallusratsia, jossa kaikki pysäytettiin ja puhallutettiin. Korttia tai rekisteriotetta ei kysytty.

Tänään pysäytys mp-poliisin toimesta. Olin juuri kääntynyt kakkostielle, kun näin prätkän tulevan vastaan.
Vasta morjestettuani tajusin, että se oli poliisi. Jotain mulle huidottiin, ja peräänhän se kääntyi. Hetken päästä tuli takaa sinistä ja punaista vilkkua, ja bussipysäkki kutsui... No siinä sitten poliisisetä halusi nähdä ajokortin ja rekisteriotteen. Kyseli kaikenlaista pyörästä ja kortista.
Takarengas, rekisterikilventeline ja putket tarkastettiin. (Takarenkaassa hyvin pintaa ja vakioputket, joten eipä haitannut tarkistelut) Kypärän hihnan kireyskin tarkistettiin, kun kuulemma paljon ajellaan hihna löysällä. (Kypärää ei siis pyydetty missään vaiheessa ottamaan pois, joten pidin sen sitten koko ajan päässä)

Kaikin puolin asiallinen poliisi, tarkka kylläkin. Sanomista olisi varmasti tullut, jos olisi ollut vähänkään aihetta.
Tällä kertaa tuli vain kehuja, kun oli ajossa tarvittavat paperit mukana ja löytyivät nopeasti. Rekisterikilventeline oli myös poliisin mielestä hienon näköinen.

Enpä tiedä sitten, mikä oli tämänpäiväisen pysäytyksen syynä; oliko pistokoe, aiheuttiko mun morjestus pysäytyksen vai kiinnostiko mun pyörä?
Mutta oli miten oli, niin jatkossa katson hyvin tarkkaan, että vastaantulija ei ole poliisi, ennen kuin morjestan.

Toivottavasti seuraavaa pysäytystä ei heti tule, eikä ainakaan mielellään sellaista, josta saa sakkoja.

Back