Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ajatko yleensä mopolla pitkät päällä? Tuli vaan mieleen.Toissapäivänä tuli näytettyä, kun edessä ajava mersu tahalteen heitti pesunesteitä päälle - ja jatkoi ja jatkoi vaan pesua kunnes kiihdytin vierelle oikean kautta, näyttämään käsimerkkiä. Koin sen täysin tahalliseksi koska oli kuiva aurinkoinen keli, ja pesuoperaatio tuntui kestävän sen verran pitkään.
Samana iltana (oikeastaan lähempänä kahtatoista yöllä) oli paluumatkalla vähän uhkaavampi tilanne kun eräällä pienellä tiellä edessä ajava auto heitti yhtäkkiä takasumarin päälle ja alkoi himmata vauhtia. Kun vedin ohi löi pitkät päälle ja lähti tulemaan kohti. Lähdin tietenkin karkuun, ja jouduin taajamaan tullessani jopa ohittamaan toisenkin auton kun a) en nähnyt mitään pitkien takia, ja b) sekopää alkoi hipoa jo takarengasta.
Kun tämä hörhö tuli perässä myös ohi edelleen pitkät päällä, vedin äkkijarrutukset bussipysäkille - jonka jäljeen auto kurvasikin täysillä seuraavasta käännöksestä pois ja kaahasi karkuun.
Harmittaa kun en saanut rekkaria ylös. Vaikea kuvailla tilanteen uhkaavuutta, mutta pulssi nousi aika rankasti kyllä kun taustapeilistä näkyi vain hyvin hyvin lähellä takana pitkien valojen häikäisy.
Mietin vain että mitähän olisi poliisi tuumannut, jos olisi kirjoittanut mulle ylinopeussakon ja olisin kertonut että minua ajettiin uhkaavasti takaa. Oltiin kummiskin tyttöystävän kanssa ihan rauhallisella ajelulla koko päivä, ei siis mitään kisailujuttuja - en vain halunnut koittaa miltä auton etupuskuri tuntuu takarenkaassa.
ei kun siis tää sekoboltsi kotilokuski ajo pitkilläAjatko yleensä mopolla pitkät päällä? Tuli vaan mieleen.![]()
Menneellä viikolla tuli nyrkkiä heilutettua! Siis Audi-kuskille.Tuntuu se keskisormen näyttäminen (silloin kuin siihen on tarvetta) vähän lievältä ilmaisulta. Kyl mä oon näyttänyt pääsäätöisesti nyrkkiä.