• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuinka saappaat puetaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wolvie
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kuinka saappaat puetaan - Oikeaoppisesti

• Lahkeet saappaiden päälle

Ääniä: 4 80,0%
  • Saappaat lahkeiden päälle

Ääniä: 1 20,0%
  • Ihan sama

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    5
Mistään ei saa niin mukavaa vääntöä kuin mielipideasioista, joten ajattelin kysästä kumpi on _SE_ oikea tapa pukea ajosaappaat jalkaan. Lahkeet saappaiden päälle vaiko saappaat lahkeiden päälle?

Noin pikaisella vilkaisulla sanoisin että ekaa käyttävät core porukka ja jälkimmäistä nahkojen käyttäjät?

Eli kuin on?

Tähän voisi varmaan sanoa että siten miten ne paremmin sopivat. Itse esim. laitan Goreilla lahkeet päälle ja vastaavasti nahkapuvulla lahkkeet mahtuvat vain varren sisälle...

Joten molempi parempi
062802jumpie_prv.gif

-C9B5R4-

Puuttuu vaihtoehto "lahkeen mukaan".

Nahkapyysat menee saappaan sisään ja nilkkapopon päälle. Goret saappaan päälle.

Eipä näemmä saa äänestystä muokattua, niin en pysty tuota "lahkeen mukaan" vaihtoehtoa laittamaan.

Riippuu säästä, hyvällä kelillä goret saappaiden sisään ja sateella goret saappaiden päälle..

Puuttuu myös vaihtoehto, en käytä saappaita tai lahkeita, nojoo
baaa.gif

Ite pirän lahkeita "saappaiden" päällä
biggrin.gif

no joo, siis housut taitaa määrätä tämän asian...jotkut byysat on "snadeja", eli ei yksinkertaisesti voi laittaa saappaiden päälle.

Mulla vain niitä housuja, joissa lahkeet saappaiden päälle (ja kuten Madde sanoi, vesihän muuten valuisi saappaisiin).

Saappaiden päällä. Housut(coret) sen verran paksut ettei edes mahtuisi alle. En kyllä haluaisikaan..

luulenpa että tuo onaivan vaatetuksen pakottama asia, eli ei ainakaan mun gorepuntteja saappaan sisään saa tungettua(ainakaan jalan kanssa yhtäaikaa  
blush.gif
)

Kuten jo tuossa onnii sanottu, niin goret ei muualla mahu kun saappaan päälle, siis MUN goret. Nahkat on sitten taas sellanen asia, että taitavat olla parhaimmillaan jonkun muun kuin mun päällä
cool.gif

Back